Een smakelijke ontmoeting rond Gourmandiz

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook. Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit…
3 mei 2022

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook.

Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit de mouwen steken. Er was geen betere manier om de toekomstige mogelijkheden te bespreken in de verschillende IPM-merken waaronder Gourmandiz, onze kookdossier, die beschikbaar is op het internet en als krantenbijlage.

U was er niet bij maar u zou graag meer weten over de aanbiedingen van Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert,  Head of Sales – Direct Market: 0496 16 03 04 of [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...