Een smakelijke ontmoeting rond Gourmandiz

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook. Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit…
3 mei 2022

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook.

Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit de mouwen steken. Er was geen betere manier om de toekomstige mogelijkheden te bespreken in de verschillende IPM-merken waaronder Gourmandiz, onze kookdossier, die beschikbaar is op het internet en als krantenbijlage.

U was er niet bij maar u zou graag meer weten over de aanbiedingen van Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert,  Head of Sales – Direct Market: 0496 16 03 04 of [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...