Een smakelijke ontmoeting rond Gourmandiz

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook. Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit…
3 mei 2022

Onze evenementen zijn terug van start gegaan en het merk Gourmandiz bracht verschillende media-agentschappen en adverteerders bijeen voor een culinaire workshop bij Swing’n Cook.

Iedereen kon genieten van een maaltijd, een glaasje wijn drinken en ondertussen zelf de handen uit de mouwen steken. Er was geen betere manier om de toekomstige mogelijkheden te bespreken in de verschillende IPM-merken waaronder Gourmandiz, onze kookdossier, die beschikbaar is op het internet en als krantenbijlage.

U was er niet bij maar u zou graag meer weten over de aanbiedingen van Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert,  Head of Sales – Direct Market: 0496 16 03 04 of [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...