Een nieuwe website voor L’Avenir

Een nieuwe website voor L’Avenir: vereenvoudigde navigatie voor bezoekers en betere zichtbaarheid voor adverteerders De maand april begint met een nieuwigheid: de lancering van de nieuwe website van L’Avenir. De nieuwe website van L’Avenir, zowel de mobiele als de desktopversie,…
5 april 2022

Een nieuwe website voor L’Avenir: vereenvoudigde navigatie voor bezoekers en betere zichtbaarheid voor adverteerders

De maand april begint met een nieuwigheid: de lancering van de nieuwe website van L’Avenir. De nieuwe website van L’Avenir, zowel de mobiele als de desktopversie, is nu duidelijker en beter gestructureerd en biedt een superieure leeservaring en een betere zichtbaarheid voor online advertenties. De posities van de advertenties werden geanalyseerd en geoptimaliseerd om ze beter in de nieuwsfeed te integreren.


Nog dichter bij gebruikers

Dankzij de lokale verankering van L’Avenir kunnen adverteerders meteen inspelen op de interesses van de lezers. Dankzij de regiospecifieke redactionele inhoud, hebben gebruikers gemakkelijk en in real time toegang tot de informatie die hen aanbelangt. Door de geolocatie van advertenties, kunnen adverteerders hun zichtbaarheid verhogen en gericht adverteren in een geloofwaardige redactionele omgeving.


Nog meer video’s


De redactie van L’Avenir zal op haar nieuwe site nog meer videocontent aanbieden. Een extra opportuniteit voor adverteerders om gebruik te maken van de beschikbare advertentieruimtes in pre-roll of in-read.


Betere omgeving voor partnercontent

Op de nieuwe website van L’Avenir is nu een pagina gewijd aan partnercontent. Een vak met de laatste 3 artikels is toegankelijk in het keuzemenu van de homepage. De pagina brengt alle partnercontent samen en biedt een betere perceptie van de merken van adverteerders, die nu als partners worden beschouwd.

Commerciële dossiers online beschikbaar

Er komt een nieuw onderdeel in het navigatiemenu, het onderdeel ‘dossiers’. Dit biedt een groot voordeel voor adverteerders die print en digitaal in één formule willen combineren.


REDACTION
Thierry Remacle | Rédacteur en Chef – Les Editions de L’Avenir

? [email protected]


PUBLICITE
Sabrina Castiglione | Product Manager Digital

? [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...