Een nieuw gezicht bij Paris Match: Nadine Morren

Nadine is een geweldige persoonlijkheid en komt het Paris Match team versterken als Sales Manager. Haar naam is u wellicht niet onbekend? Nadine heeft inderdaad een ruime ervaring in de media en de pers in het bijzonder. Na haar studies…
15 juni 2023

Nadine is een geweldige persoonlijkheid en komt het Paris Match team versterken als Sales Manager.

Haar naam is u wellicht niet onbekend? Nadine heeft inderdaad een ruime ervaring in de media en de pers in het bijzonder. Na haar studies internationale marketing werkte ze meer dan 25 jaar in verschillende salesfuncties bij grote Belgische mediagroepen zoals Rossel, Sanoma en Roularta. In de loop der jaren heeft ze zich gespecialiseerd in de ontwikkeling van diensten en producten op regionaal en nationaal niveau.

Met haar ondernemersgeest slaagt ze erin Acerta te helpen om zijn activiteiten op de Franstalige markt van sociale verzekeringsfondsen een nieuw elan te geven. Nadine is blij met haar nieuwe uitdaging bij Paris Match: “Paris Match is een fantastisch merk met alles wat het vertegenwoordigt, zijn positionering, zijn digitale evolutie, … Ik zie deze nieuwe verantwoordelijkheid als een enorme kans om mijn ervaring in te zetten voor de verdere ontwikkeling van het merk.”

In haar vrije tijd speelt Nadine golf met de vrienden die ze tijdens haar studie heeft leren kennen. Ze ontspant zich ook graag voor en na haar werkdag door met haar golden retriever te wandelen.

Het lijdt geen twijfel dat deze sympathieke persoonlijkheid een dream team zal vormen met Jean-Pierre Tordeurs, al vele jaren een emblematische figuur voor het merk. Samen met de hulp van Christelle, hun administratieve en commerciële steun, en beiden gedreven door goede persoonlijke relaties, kunnen ze het glossy imago en DNA van Paris Match alleen nog maar naar een hoger niveau tillen.

Het team wordt gecompleteerd door Christelle Dupont, die onze twee verkopers dagelijks zal assisteren om de prestigieuze uitstraling van Paris Match bij adverteerders te promoten!

Paris Match is ook een site waar artikelen over beroemdheden, exclusieve reportages en verfijnde fotografie centraal staan.

Als je wilt adverteren in Paris Match, adviseren Jean-Pierre en Nadine je graag!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...