Editie ‘Santé & Bien-être’ – Paris Match

Elke week belichten we in Paris Match actuele thema’s en nuttige tips rond gezondheid en welzijn in de rubriek ‘Votre Santé’. Naar aanleiding van het succes van die pagina’s hebben we in 2020 twee specials ‘Santé & Bien-être’ uitgebracht. Deze…
8 maart 2021

Elke week belichten we in Paris Match actuele thema’s en nuttige tips rond gezondheid en welzijn in de rubriek ‘Votre Santé’. Naar aanleiding van het succes van die pagina’s hebben we in 2020 twee specials ‘Santé & Bien-être’ uitgebracht. Deze nummers van april en september vielen heel erg in de smaak bij onze lezers. 

In het licht van dit succes én de blijvende vraag van ons lezerspubliek zal Paris Match een reeks dossiers wijden aan unieke redactionele contexten op maat van onze adverteerders in de rubriek ‘Santé’. Onze volgende special ‘Santé & Bien-être’ verschijnt op donderdag 8 april ter gelegenheid van de Wereldgezondheidsdag.

Ontdek onze editie ‘Santé & Bien-être’:

Onze tarieven voor ‘Santé & Bien-être’: https://issuu.com/saipm/docs/offre_sant__2021_-_paris_match

Contact
E-mail:
Natacha.elg@parismatch.be
Telefoon: +32 486 021 868

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...