Doelstelling: Het meten van de doeltreffendheid van reclame, van het kwantitatieve en kwalitatieve effect, maar ook het onderscheiden van de rol van de boodschap, het merk en de media!
Controleer de doeltreffendheid van uw reclameconcept!
Methodologie
Persoonlijk kwalitatief interview.
Sample
N=20 per adverteerder/campagne doelstelling
Source
⇒ Ervaren en flexibel team
Content
Begrip, evaluatie en vergelijking.
⇒ Afhankelijk van de doelstellingen van de klant.
Bewijs de doeltreffendheid van uw campagne!
Methodologie
Kwantitatief online-onderzoek.
Sample
N300
+ Concentreer je op het doel.
Source
Onafhankelijk panel
Solide KPI’s benchmarks & Agentschap gespecialiseerd in enquêtes en opiniepeilingen.
Content
Memoriseren, toeschrijven en evalueren.
⇒ Specifieke vragen
Memoriseren = ruw geheugen gebaseerd op herkenning van “verborgen” activa
Attributie = spontane merkherkenning
Evaluatie = op basis van standaard en ad hoc criteria
… en de doeltreffendheid te meten aan de hand van de reacties van de beoogde consumenten