AdTrackers

IPM Advertising biedt nu de mogelijkheid om uw campagne te testen, ongeacht het contactpunt: advertentie of advertorial, klassieke digitale formaten of partnerinhoud. Wij werken samen met een erkend onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in pre- en post-testing,AQ rate. Zij bieden een betrouwbare methodologie en inzichtelijke benchmarks.

Doelstelling: Het meten van de doeltreffendheid van reclame, van het kwantitatieve en kwalitatieve effect, maar ook het onderscheiden van de rol van de boodschap, het merk en de media!

Controleer de doeltreffendheid van uw reclameconcept!

Methodologie

Persoonlijk kwalitatief interview.

Sample

N=20 per adverteerder/campagne doelstelling

Source

⇒ Ervaren en flexibel team

Content

Begrip, evaluatie en vergelijking.

⇒ Afhankelijk van de doelstellingen van de klant.

Bewijs de doeltreffendheid van uw campagne!

Methodologie

Kwantitatief online-onderzoek.

Sample

N300

+ Concentreer je op het doel.

Source

Onafhankelijk panel

Solide KPI’s benchmarks & Agentschap gespecialiseerd in enquêtes en opiniepeilingen.

Content

Memoriseren, toeschrijven en evalueren.

⇒ Specifieke vragen

Memoriseren = ruw geheugen gebaseerd op herkenning van “verborgen” activa

Attributie = spontane merkherkenning

Evaluatie = op basis van standaard en ad hoc criteria

  … en de doeltreffendheid te meten aan de hand van de reacties van de beoogde consumenten

Contact met ons opnemen

Ons team is er om u te begeleiden.