De Paris Match Special Horloges & Juwelen, op 10 juni

Deze editie onthult alle nieuwigheden van de grote merken die aanwezig waren op de online beurs Watch & Wonders, en gaat dieper in op de tendensen bij de andere grote namen uit de horlogewereld. Daarnaast is er veel aandacht voor…
1 juni 2021

Deze editie onthult alle nieuwigheden van de grote merken die aanwezig waren op de online beurs Watch & Wonders, en gaat dieper in op de tendensen bij de andere grote namen uit de horlogewereld. Daarnaast is er veel aandacht voor juwelen, met de focus op alles wat men deze zomer wil dragen, op het strand of ‘s avonds, om de zongebruinde huid al dan niet te accentueren!

Dankzij het selectieve profiel van zijn lezerspubliek en de sterke resultaten van zijn reclame-investeringen, is Match al lang een heel bekende naam in de wereld van horlogemakers en juweliers. “Al sinds de lancering van de Belgische editie van Match ruim 40 jaar geleden waren deze sectoren altijd erg aanwezig. Dat succes wordt jaar na jaar bevestigd, vooral in deze periode van economische onzekerheid waar zowel adverteerders als lezers op zoek gaan naar zekere waarden”, aldus Jean-Pierre Tordeurs, redactieverantwoordelijke van de Speciale edities van Paris Match.

Dit jaar mikte de horlogewereld op een ongeziene ervaring, door haar nieuwigheden digitaal voor te stellen tijdens de beurs Watch & Wonders in Genève. Een digitaal evenement dus, maar dat het niet minder belangrijk maakt om de stukken live te ontdekken. Wat we vooral moeten onthouden is de ’groene ingesteldheid’ van heel wat fabrikanten die om ter meest verbeelding aan de dag leggen om te innoveren, zowel qua materialen als qua productietechnieken.

De periode voor de vakantie, ideaal voor aankopen

De vakantieperiode zet altijd aan tot kopen, en naar aanleiding hiervan zal deze speciale editie inspelen op de verwachtingen van onze talrijke lezers. Paris Match is geëvolueerd van 197.000 lezers in 2008 naar 289.000 lezers in 2021 (gemiddeld wekelijks lezerspubliek).

De reservaties voor de editie van 10 juni worden afgesloten op 3 juni. De komende maanden staan er nog speciale edities ‘Horloges & Juwelen’ op het programma.

  • 5 augustus 2021 – Vakantiehorloges: heel wat Belgen brengen in augustus wat tijd door aan de Belgische kust en laten zich dan al gauw verleiden door de nieuwste snufjes! Afsluiting van de reservaties op 29 juli.
  • 10 november 2021 – Special Horloges: overzicht van de horlogemerken die hun stempel drukten op het jaar 2021. Afsluiting van de reservaties op 4 november 2021.

Voor deze speciale edities is er een gerichte verspreiding (5.000 exemplaren bovenop de verspreiding van 70.000 exemplaren) naar kleinhandelaars en horlogeliefhebbers.

Goed om weten: afgezien van de speciale edities is Paris Match het enige Belgische magazine dat een wekelijkse rubriek over horloges omvat (‘Vivre Match Montre’) die zich richt tot iedereen die bezeten is door horloges of goed op weg is het te worden. Er worden systematisch pagina’s over juwelen (‘Vivre Match Bijoux’) opgenomen in alle speciale edities zoals bij valentijn, Moederdag, Knokke Het Zoute, mode, juwelen, feestdagen, geschenken …

Wilt u graag aanwezig zijn in ‘Horloges & Juwelen’? Neem contact op met ons team: Natacha El Guennouni

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...