De Paris Match Special Horloges & Juwelen, op 10 juni

Deze editie onthult alle nieuwigheden van de grote merken die aanwezig waren op de online beurs Watch & Wonders, en gaat dieper in op de tendensen bij de andere grote namen uit de horlogewereld. Daarnaast is er veel aandacht voor juwelen, met de focus op alles wat men deze zomer wil dragen, op het strand […]

Deze editie onthult alle nieuwigheden van de grote merken die aanwezig waren op de online beurs Watch & Wonders, en gaat dieper in op de tendensen bij de andere grote namen uit de horlogewereld. Daarnaast is er veel aandacht voor juwelen, met de focus op alles wat men deze zomer wil dragen, op het strand of ‘s avonds, om de zongebruinde huid al dan niet te accentueren!

Dankzij het selectieve profiel van zijn lezerspubliek en de sterke resultaten van zijn reclame-investeringen, is Match al lang een heel bekende naam in de wereld van horlogemakers en juweliers. “Al sinds de lancering van de Belgische editie van Match ruim 40 jaar geleden waren deze sectoren altijd erg aanwezig. Dat succes wordt jaar na jaar bevestigd, vooral in deze periode van economische onzekerheid waar zowel adverteerders als lezers op zoek gaan naar zekere waarden”, aldus Jean-Pierre Tordeurs, redactieverantwoordelijke van de Speciale edities van Paris Match.

Dit jaar mikte de horlogewereld op een ongeziene ervaring, door haar nieuwigheden digitaal voor te stellen tijdens de beurs Watch & Wonders in Genève. Een digitaal evenement dus, maar dat het niet minder belangrijk maakt om de stukken live te ontdekken. Wat we vooral moeten onthouden is de ’groene ingesteldheid’ van heel wat fabrikanten die om ter meest verbeelding aan de dag leggen om te innoveren, zowel qua materialen als qua productietechnieken.

De periode voor de vakantie, ideaal voor aankopen

De vakantieperiode zet altijd aan tot kopen, en naar aanleiding hiervan zal deze speciale editie inspelen op de verwachtingen van onze talrijke lezers. Paris Match is geëvolueerd van 197.000 lezers in 2008 naar 289.000 lezers in 2021 (gemiddeld wekelijks lezerspubliek).

De reservaties voor de editie van 10 juni worden afgesloten op 3 juni. De komende maanden staan er nog speciale edities ‘Horloges & Juwelen’ op het programma.

  • 5 augustus 2021 – Vakantiehorloges: heel wat Belgen brengen in augustus wat tijd door aan de Belgische kust en laten zich dan al gauw verleiden door de nieuwste snufjes! Afsluiting van de reservaties op 29 juli.
  • 10 november 2021 – Special Horloges: overzicht van de horlogemerken die hun stempel drukten op het jaar 2021. Afsluiting van de reservaties op 4 november 2021.

Voor deze speciale edities is er een gerichte verspreiding (5.000 exemplaren bovenop de verspreiding van 70.000 exemplaren) naar kleinhandelaars en horlogeliefhebbers.

Goed om weten: afgezien van de speciale edities is Paris Match het enige Belgische magazine dat een wekelijkse rubriek over horloges omvat (‘Vivre Match Montre’) die zich richt tot iedereen die bezeten is door horloges of goed op weg is het te worden. Er worden systematisch pagina’s over juwelen (‘Vivre Match Bijoux’) opgenomen in alle speciale edities zoals bij valentijn, Moederdag, Knokke Het Zoute, mode, juwelen, feestdagen, geschenken …

Wilt u graag aanwezig zijn in ‘Horloges & Juwelen’? Neem contact op met ons team: Natacha El Guennouni

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Kom niet aan de vrijheid van meningsuiting: laten we samen optreden

Kom niet aan de vrijheid van meningsuiting: laten we samen optreden

Het speelde zich af op zondag 23 mei. Op 23 mei nam Europa met verbijstering kennis van de kaping van een Ryanair-lijnvlucht die door de Wit-Russische autoriteiten gedwongen werd in Minsk te landen. Aan boord bevond zich de 26-jarige journalist en lid van de oppositie...

Het gouden e-doelpunt bestaat echt… we hebben het gezien

Het gouden e-doelpunt bestaat echt… we hebben het gezien

Te midden van de voetbalgekte, felicitaties aan ons dappere e-sportteam dat erin slaagde de finale te behalen, maar helaas het onderspit moest delven vanwege een gouden doelpunt dat door het Nozon-team werd gescoord! We hebben het niet over het Europees kampioenschap...

Bussen in de kleuren van Logic-Immo.be

Bussen in de kleuren van Logic-Immo.be

Voor de lancering van de nieuwe Logic-Immo.be website hebben onze teams alles uit de kast gehaald om een grootschalige nationale multikanaalcampagne op te zetten. We wilden het gebied ook markeren met een fysieke aanwezigheid. Vandaar onze keuze om verschillende...