De Media Kit 2022 van Paris Match is er

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit. Twee nieuwigheden voor 2022:…
19 oktober 2021

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit.

Twee nieuwigheden voor 2022:

  • De uitgesproken aanwezigheid van de digitale component: de Media Kit biedt een volledige waaier aan nieuwe mogelijkheden waaronder bijzonder performante combinaties van web- en digitale toepassingen.
  • De versterkte samenwerking met La Libre Belgique, met meerdere speciale nummers die in 2022 als katern worden opgenomen in de krant.

Paris Match heeft al meer dan 70 jaar een band met zijn lezers die op emotie en enthousiasme gebaseerd is. Elke week biedt het merk in België een dubbele leeservaring: internationale actualiteit aangevuld met Belgische actualiteit, dankzij een onafhankelijke redactie die voortdurend op haar qui-vive is. Paris Match is ook sterk aanwezig op het internet en de sociale media, een effect dat nog versterkt wordt door speciale edities.

De scherpe zin voor goede informatie en mooie beelden van Paris Match België raakt 290.000 lezers, waarvan 58% vrouwen en 42% mannen.

Wilt u de Media Kit 2022 van Paris Match graag ontvangen? Neem contact op met ons team: https://ipmadvertising.be/marque/publicite-paris-match/

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...