Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit.
Twee nieuwigheden voor 2022:
- De uitgesproken aanwezigheid van de digitale component: de Media Kit biedt een volledige waaier aan nieuwe mogelijkheden waaronder bijzonder performante combinaties van web- en digitale toepassingen.
- De versterkte samenwerking met La Libre Belgique, met meerdere speciale nummers die in 2022 als katern worden opgenomen in de krant.
Paris Match heeft al meer dan 70 jaar een band met zijn lezers die op emotie en enthousiasme gebaseerd is. Elke week biedt het merk in België een dubbele leeservaring: internationale actualiteit aangevuld met Belgische actualiteit, dankzij een onafhankelijke redactie die voortdurend op haar qui-vive is. Paris Match is ook sterk aanwezig op het internet en de sociale media, een effect dat nog versterkt wordt door speciale edities.
De scherpe zin voor goede informatie en mooie beelden van Paris Match België raakt 290.000 lezers, waarvan 58% vrouwen en 42% mannen.
Wilt u de Media Kit 2022 van Paris Match graag ontvangen? Neem contact op met ons team: https://ipmadvertising.be/marque/publicite-paris-match/