De Media Kit 2022 van Paris Match is er

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit. Twee nieuwigheden voor 2022:…
19 oktober 2021

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit.

Twee nieuwigheden voor 2022:

  • De uitgesproken aanwezigheid van de digitale component: de Media Kit biedt een volledige waaier aan nieuwe mogelijkheden waaronder bijzonder performante combinaties van web- en digitale toepassingen.
  • De versterkte samenwerking met La Libre Belgique, met meerdere speciale nummers die in 2022 als katern worden opgenomen in de krant.

Paris Match heeft al meer dan 70 jaar een band met zijn lezers die op emotie en enthousiasme gebaseerd is. Elke week biedt het merk in België een dubbele leeservaring: internationale actualiteit aangevuld met Belgische actualiteit, dankzij een onafhankelijke redactie die voortdurend op haar qui-vive is. Paris Match is ook sterk aanwezig op het internet en de sociale media, een effect dat nog versterkt wordt door speciale edities.

De scherpe zin voor goede informatie en mooie beelden van Paris Match België raakt 290.000 lezers, waarvan 58% vrouwen en 42% mannen.

Wilt u de Media Kit 2022 van Paris Match graag ontvangen? Neem contact op met ons team: https://ipmadvertising.be/marque/publicite-paris-match/

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...