De Media Kit 2022 van Paris Match is er

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit. Twee nieuwigheden voor 2022:…
19 oktober 2021

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit.

Twee nieuwigheden voor 2022:

  • De uitgesproken aanwezigheid van de digitale component: de Media Kit biedt een volledige waaier aan nieuwe mogelijkheden waaronder bijzonder performante combinaties van web- en digitale toepassingen.
  • De versterkte samenwerking met La Libre Belgique, met meerdere speciale nummers die in 2022 als katern worden opgenomen in de krant.

Paris Match heeft al meer dan 70 jaar een band met zijn lezers die op emotie en enthousiasme gebaseerd is. Elke week biedt het merk in België een dubbele leeservaring: internationale actualiteit aangevuld met Belgische actualiteit, dankzij een onafhankelijke redactie die voortdurend op haar qui-vive is. Paris Match is ook sterk aanwezig op het internet en de sociale media, een effect dat nog versterkt wordt door speciale edities.

De scherpe zin voor goede informatie en mooie beelden van Paris Match België raakt 290.000 lezers, waarvan 58% vrouwen en 42% mannen.

Wilt u de Media Kit 2022 van Paris Match graag ontvangen? Neem contact op met ons team: https://ipmadvertising.be/marque/publicite-paris-match/

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...