De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal…
6 april 2021

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de plannen van de Koninklijke Opera van Luik, een decoratieve toets voor uw tuin, nieuwigheden in het golf, tijdloze uurwerken, armbanden voor mannen …

Vianney stond ons een interview toe rond het thema waarheid. Andere ontmoeting: de Belgische zangeres Emma Bale gunt ons een blik achter de schermen van haar eerste album, dat ze volledig zelf gecomponeerd heeft.

En uiteraard staat de mannengarderobe centraal in onze portretten, verhalen en portfolio’s. Hoe draag je de mooie klassiekers? In lentemodus graag ruim en ongedwongen, maar toch met allure: soepel en ruimzittend pak, lange bermuda, kimonovest ter vervanging van de cardigan, linnen hemd, lange losse vest in katoen …

Andere lentetoppers zijn de ‘pastel tailoring’ versus ‘streetwear flash’: twee tegengestelde stijlen, maar met eenzelfde voorkeur voor kleur. En als u wilt opvallen, focus op het geklede bomberjack: het cultjack in stof met opdrukken voor een chique artistieke look …

Als middenkatern van de Paris Match België zal deze speciale editie gelezen worden door 300.000 mensen, waarvan 40% mannen. Herkent u zich in de stijl van Match? Neem dan contact op met ons team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...