De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal…
6 april 2021

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de plannen van de Koninklijke Opera van Luik, een decoratieve toets voor uw tuin, nieuwigheden in het golf, tijdloze uurwerken, armbanden voor mannen …

Vianney stond ons een interview toe rond het thema waarheid. Andere ontmoeting: de Belgische zangeres Emma Bale gunt ons een blik achter de schermen van haar eerste album, dat ze volledig zelf gecomponeerd heeft.

En uiteraard staat de mannengarderobe centraal in onze portretten, verhalen en portfolio’s. Hoe draag je de mooie klassiekers? In lentemodus graag ruim en ongedwongen, maar toch met allure: soepel en ruimzittend pak, lange bermuda, kimonovest ter vervanging van de cardigan, linnen hemd, lange losse vest in katoen …

Andere lentetoppers zijn de ‘pastel tailoring’ versus ‘streetwear flash’: twee tegengestelde stijlen, maar met eenzelfde voorkeur voor kleur. En als u wilt opvallen, focus op het geklede bomberjack: het cultjack in stof met opdrukken voor een chique artistieke look …

Als middenkatern van de Paris Match België zal deze speciale editie gelezen worden door 300.000 mensen, waarvan 40% mannen. Herkent u zich in de stijl van Match? Neem dan contact op met ons team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...