De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de […]

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de plannen van de Koninklijke Opera van Luik, een decoratieve toets voor uw tuin, nieuwigheden in het golf, tijdloze uurwerken, armbanden voor mannen …

Vianney stond ons een interview toe rond het thema waarheid. Andere ontmoeting: de Belgische zangeres Emma Bale gunt ons een blik achter de schermen van haar eerste album, dat ze volledig zelf gecomponeerd heeft.

En uiteraard staat de mannengarderobe centraal in onze portretten, verhalen en portfolio’s. Hoe draag je de mooie klassiekers? In lentemodus graag ruim en ongedwongen, maar toch met allure: soepel en ruimzittend pak, lange bermuda, kimonovest ter vervanging van de cardigan, linnen hemd, lange losse vest in katoen …

Andere lentetoppers zijn de ‘pastel tailoring’ versus ‘streetwear flash’: twee tegengestelde stijlen, maar met eenzelfde voorkeur voor kleur. En als u wilt opvallen, focus op het geklede bomberjack: het cultjack in stof met opdrukken voor een chique artistieke look …

Als middenkatern van de Paris Match België zal deze speciale editie gelezen worden door 300.000 mensen, waarvan 40% mannen. Herkent u zich in de stijl van Match? Neem dan contact op met ons team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Doeltreffendheid van reclame: IPM Advertising innoveert

Doeltreffendheid van reclame: IPM Advertising innoveert

Mijn campagne is verschenen ... Maar werd ze opgemerkt en onthouden? Hoe werd ze ervaren? Om een antwoord te geven op deze vragen, heeft IPM Advertising besloten om IPM AdTrackers in te zetten, post-testpeilingen van bepaalde campagnes. “Het is een nieuwe dienst...

De Media Kit 2022 van Paris Match is er

De Media Kit 2022 van Paris Match is er

Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit. Twee nieuwigheden voor...

Samen zoeken, samen vinden!  Logic-Immo.be op campagne

Samen zoeken, samen vinden! Logic-Immo.be op campagne

Wat zijn onze troeven? Wat onderscheidt ons van onze concurrenten? Waarom zou een immokantoor via ons passeren? Hoe nog meer particulieren de weg wijzen naar onze website en onze magazines? Die vragen waren de laatste tijd dagelijkse kost voor Pascaline Goffin, Head...