De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal…
6 april 2021

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de plannen van de Koninklijke Opera van Luik, een decoratieve toets voor uw tuin, nieuwigheden in het golf, tijdloze uurwerken, armbanden voor mannen …

Vianney stond ons een interview toe rond het thema waarheid. Andere ontmoeting: de Belgische zangeres Emma Bale gunt ons een blik achter de schermen van haar eerste album, dat ze volledig zelf gecomponeerd heeft.

En uiteraard staat de mannengarderobe centraal in onze portretten, verhalen en portfolio’s. Hoe draag je de mooie klassiekers? In lentemodus graag ruim en ongedwongen, maar toch met allure: soepel en ruimzittend pak, lange bermuda, kimonovest ter vervanging van de cardigan, linnen hemd, lange losse vest in katoen …

Andere lentetoppers zijn de ‘pastel tailoring’ versus ‘streetwear flash’: twee tegengestelde stijlen, maar met eenzelfde voorkeur voor kleur. En als u wilt opvallen, focus op het geklede bomberjack: het cultjack in stof met opdrukken voor een chique artistieke look …

Als middenkatern van de Paris Match België zal deze speciale editie gelezen worden door 300.000 mensen, waarvan 40% mannen. Herkent u zich in de stijl van Match? Neem dan contact op met ons team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...