De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de […]

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle: niet te missen tentoonstellingen, de plannen van de Koninklijke Opera van Luik, een decoratieve toets voor uw tuin, nieuwigheden in het golf, tijdloze uurwerken, armbanden voor mannen …

Vianney stond ons een interview toe rond het thema waarheid. Andere ontmoeting: de Belgische zangeres Emma Bale gunt ons een blik achter de schermen van haar eerste album, dat ze volledig zelf gecomponeerd heeft.

En uiteraard staat de mannengarderobe centraal in onze portretten, verhalen en portfolio’s. Hoe draag je de mooie klassiekers? In lentemodus graag ruim en ongedwongen, maar toch met allure: soepel en ruimzittend pak, lange bermuda, kimonovest ter vervanging van de cardigan, linnen hemd, lange losse vest in katoen …

Andere lentetoppers zijn de ‘pastel tailoring’ versus ‘streetwear flash’: twee tegengestelde stijlen, maar met eenzelfde voorkeur voor kleur. En als u wilt opvallen, focus op het geklede bomberjack: het cultjack in stof met opdrukken voor een chique artistieke look …

Als middenkatern van de Paris Match België zal deze speciale editie gelezen worden door 300.000 mensen, waarvan 40% mannen. Herkent u zich in de stijl van Match? Neem dan contact op met ons team:

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Driemaal meer kliks met onze ‘Adyoulike’-campagnes

Driemaal meer kliks met onze ‘Adyoulike’-campagnes

Je kunt ze aanpassen naar keuze: kort, lang, vierkant ... dun, dik of rond. Nee nee, we hebben het hier niet over de Barbapapa’s, die figuren die de vorm kunnen aannemen van om het even welk voorwerp. Maar wel over native reclame, die aangestuurd wordt door de...

Wij verwelkomen Thierry Remacle op de redactie van L’Avenir

Wij verwelkomen Thierry Remacle op de redactie van L’Avenir

Sinds januari 2021 maakt het dagblad L’Avenir deel uit van IPM. Dat heeft binnen de groep tot een transfer geleid. Thierry Remacle verlaat immers zijn functie van adjunct-hoofdredacteur bij La Dernière Heure/Les Sports en wordt hoofdredacteur bij L'Avenir....