De kracht van bloemen … in de volgende Gourmandiz

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke…
23 maart 2021

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke lekkernijen!

Het magazine Gourmandiz is in 2020 gelanceerd. Het is een streling voor het oog, én onze smaakpapillen. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers dit gastronomische extraatje aan met 6 nummers per jaar.

23 april 2021, een nieuwe editie van Gourmandiz

Op het menu van dit nummer? De lente op ons bord! Alle ogen zijn gericht op de asperges, dé sterren van de Belgische keuken.

In Gourmandiz leest u over allerlei trendy thema’s, zoals tuinbonen, witte bloemenlimonades (acacia, vlier) of koken met bloemen!

We hebben het verder ook over het bezaaien van de moestuin. Want koken met groenten van eigen kweek, dat is gezond, lekker, vrij van pesticiden én super dankbaar. Zo eet u ook volgens het ritme van de seizoenen en de aarde, en tovert u vooral heel goedkoop iets lekkers op tafel voor het hele gezin!

Waarom zou u adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy. Het is een vaste waarde die lezers van alle leeftijden interesseert, van absolute beginners tot mensen met ervaring.
  • Een doelgerichte communicatie in een magazine dat waarden als authenticiteit, gezonde voeding, traceerbaarheid, duurzaamheid en kwaliteit verdedigt.
  • Een magazine dat de bewuste consument informeert en gezelligheid creëert.

Als bijlage bij La Libre en La DH van 23 maart.

Wilt u uw merk verbinden aan Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...