De kracht van bloemen … in de volgende Gourmandiz

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke…
23 maart 2021

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke lekkernijen!

Het magazine Gourmandiz is in 2020 gelanceerd. Het is een streling voor het oog, én onze smaakpapillen. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers dit gastronomische extraatje aan met 6 nummers per jaar.

23 april 2021, een nieuwe editie van Gourmandiz

Op het menu van dit nummer? De lente op ons bord! Alle ogen zijn gericht op de asperges, dé sterren van de Belgische keuken.

In Gourmandiz leest u over allerlei trendy thema’s, zoals tuinbonen, witte bloemenlimonades (acacia, vlier) of koken met bloemen!

We hebben het verder ook over het bezaaien van de moestuin. Want koken met groenten van eigen kweek, dat is gezond, lekker, vrij van pesticiden én super dankbaar. Zo eet u ook volgens het ritme van de seizoenen en de aarde, en tovert u vooral heel goedkoop iets lekkers op tafel voor het hele gezin!

Waarom zou u adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy. Het is een vaste waarde die lezers van alle leeftijden interesseert, van absolute beginners tot mensen met ervaring.
  • Een doelgerichte communicatie in een magazine dat waarden als authenticiteit, gezonde voeding, traceerbaarheid, duurzaamheid en kwaliteit verdedigt.
  • Een magazine dat de bewuste consument informeert en gezelligheid creëert.

Als bijlage bij La Libre en La DH van 23 maart.

Wilt u uw merk verbinden aan Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...