De gezichten van IPM Advertising: Marc Hellingh, die op zeer jonge leeftijd al in de mediawereld verzeild raakte

Marc las als kind al de krant en raakte al op zeer jonge leeftijd in de mediawereld verzeild. Hij groeide op in Brussel, in beide landstalen, studeerde voor vertaler en begon daarna zijn carrière in verschillende mediabedrijven en agentschappen. Deze…
23 maart 2021

Marc las als kind al de krant en raakte al op zeer jonge leeftijd in de mediawereld verzeild. Hij groeide op in Brussel, in beide landstalen, studeerde voor vertaler en begon daarna zijn carrière in verschillende mediabedrijven en agentschappen. Deze veelzijdigheid leidde hem uiteindelijk in 2019 naar IPM Advertising. Hij is niet alleen het aanspreekpunt voor de agentschappen binnen de afdeling ‘Agencies’, maar ook onze News Power-ambassadeur.

Zijn drijfveer? News Power (‘NP’ voor de kenners) is hét stokpaardje van Marc. Het NP-pakket telt 12 Belgische kranten van 4 saleshouses (waaronder IPM Advertising), waardoor u als adverteerder zeer snel een zeer groot Belgisch publiek voor een zeer scherpe prijs kunt bereiken. “De best mogelijke aankoop!”, aldus Marc. Hij baseert zich hiervoor op de sterke cijfers van het NP-pakket in 2020: +19% investeringen!

Wat hem trots maakt? Dat de grote adverteerders terugkeren naar de dagbladen, wat getuigt van de credibiliteit hiervan. Door de COVID-19-crisis hebben de dagbladen opnieuw het hart veroverd van de lezers, de adverteerders en de mediaplanners. Marc benadrukt ook de onderlinge samenwerking, openheid en steun met de collega’s van de 3 andere saleshouses. “Dit maakt deel uit van het succes van NP!”

Wanneer Marc niet met zijn neus in de kranten zit, trekt hij er met enkele vrienden met de fiets opuit in de natuur. ‘Samen zijn’ is heel belangrijk voor Marc.

Bedankt, Marc! Op naar een mooi toekomst samen bij IPM Advertising!

Meer weten over het ‘NP’-aanbod? Ontdek het hier: https://ipmadvertising.be/pack/news-power/

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...