De gezichten van IPM Advertising: Bryan Reyes, jonge papa en een crack in strikes

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie…
31 augustus 2021

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie collega’s het team ‘Business Management’. Hun taak bestaat erin de link te leggen tussen de commerciële medewerkers op het terrein en de operationele teams van de advertentieafdeling. “Ik help bijvoorbeeld een commerciële medewerker die een probleem heeft met het invoeren van een reclame, of een verandering van datum voor een advertentie. Wij zijn de hele dag actief op het IT-platform en kennen het dus van binnen en van buiten”, legt deze grafische vormgever van opleiding uit.

Het was iemand die hij kende van zijn grafische studies die aan Bryan suggereerde om bij IPM Advertising te solliciteren. Daar kwam hij nog een andere ‘ancien’ van Francisco Ferrer tegen. “We zijn drie oud-strijders van die school, wat heel gezellig is. Die sterke familiegeest typeert de werkrelaties met mijn collega’s. Sommigen van hen zijn echt goede vrienden geworden, dat is van onschatbare waarde.”

Na het werk ruilt Bryan de schermen op kantoor in voor het grote scherm van de bioscoop. Hij is verzot op fantastische films en kijkt dan ook vol ongeduld uit naar het volgende BIFFF, het Brussels Festival van de Fantastische Film, in april. ””Ik hou van die speciale sfeer, het gegil van alle kanten”, zegt hij … In afwachting waagt hij zich graag aan een strike op de bowlingbaan, zijn andere passie.

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...