De gezichten van IPM Advertising: Bryan Reyes, jonge papa en een crack in strikes

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie…
31 augustus 2021

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie collega’s het team ‘Business Management’. Hun taak bestaat erin de link te leggen tussen de commerciële medewerkers op het terrein en de operationele teams van de advertentieafdeling. “Ik help bijvoorbeeld een commerciële medewerker die een probleem heeft met het invoeren van een reclame, of een verandering van datum voor een advertentie. Wij zijn de hele dag actief op het IT-platform en kennen het dus van binnen en van buiten”, legt deze grafische vormgever van opleiding uit.

Het was iemand die hij kende van zijn grafische studies die aan Bryan suggereerde om bij IPM Advertising te solliciteren. Daar kwam hij nog een andere ‘ancien’ van Francisco Ferrer tegen. “We zijn drie oud-strijders van die school, wat heel gezellig is. Die sterke familiegeest typeert de werkrelaties met mijn collega’s. Sommigen van hen zijn echt goede vrienden geworden, dat is van onschatbare waarde.”

Na het werk ruilt Bryan de schermen op kantoor in voor het grote scherm van de bioscoop. Hij is verzot op fantastische films en kijkt dan ook vol ongeduld uit naar het volgende BIFFF, het Brussels Festival van de Fantastische Film, in april. ””Ik hou van die speciale sfeer, het gegil van alle kanten”, zegt hij … In afwachting waagt hij zich graag aan een strike op de bowlingbaan, zijn andere passie.

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...