De gezichten van IPM Advertising: Bryan Reyes, jonge papa en een crack in strikes

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie…
31 augustus 2021

Telewerken? Heel weinig voor hem … Met twee dochtertjes thuis – Érica 6 jaar en Élisa 1,5 jaar – heeft Bryan Reyes het gevoel dat hij efficiënter werkt in de Frankenstraat! Bryan werkt sinds 2017 bij IPM Advertising en vormt samen met drie collega’s het team ‘Business Management’. Hun taak bestaat erin de link te leggen tussen de commerciële medewerkers op het terrein en de operationele teams van de advertentieafdeling. “Ik help bijvoorbeeld een commerciële medewerker die een probleem heeft met het invoeren van een reclame, of een verandering van datum voor een advertentie. Wij zijn de hele dag actief op het IT-platform en kennen het dus van binnen en van buiten”, legt deze grafische vormgever van opleiding uit.

Het was iemand die hij kende van zijn grafische studies die aan Bryan suggereerde om bij IPM Advertising te solliciteren. Daar kwam hij nog een andere ‘ancien’ van Francisco Ferrer tegen. “We zijn drie oud-strijders van die school, wat heel gezellig is. Die sterke familiegeest typeert de werkrelaties met mijn collega’s. Sommigen van hen zijn echt goede vrienden geworden, dat is van onschatbare waarde.”

Na het werk ruilt Bryan de schermen op kantoor in voor het grote scherm van de bioscoop. Hij is verzot op fantastische films en kijkt dan ook vol ongeduld uit naar het volgende BIFFF, het Brussels Festival van de Fantastische Film, in april. ””Ik hou van die speciale sfeer, het gegil van alle kanten”, zegt hij … In afwachting waagt hij zich graag aan een strike op de bowlingbaan, zijn andere passie.

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...