De gezichten van IPM Advertising: Apoline Lescot, onze Juffrouw Cijfer

Toen ze op een mooie dag in maart 2019 in Brussel aankwam, kon Apoline niet vermoeden dat ze er twee jaar later nog altijd zou zijn. Deze jonge vrouw die marketing studeerde in Amiens, dacht 6 maanden te blijven voor haar afstudeerstage bij IPM Advertising. Maar na dat halve jaar hadden beide partijen zin om de […]

Toen ze op een mooie dag in maart 2019 in Brussel aankwam, kon Apoline niet vermoeden dat ze er twee jaar later nog altijd zou zijn.

Deze jonge vrouw die marketing studeerde in Amiens, dacht 6 maanden te blijven voor haar afstudeerstage bij IPM Advertising. Maar na dat halve jaar hadden beide partijen zin om de samenwerking voort te zetten! En zo werd Apoline in het team opgenomen als ‘Marketing & Communication Executive’.

Wat haar zo bevalt aan de job? “De diversiteit van mijn opdrachten. Ik kwam net uit een heel theoretische masterrichting en kwam meteen volop in de praktijk terecht, met heel wat projecten en uitdagingen. Zo werkte ik onlangs mee aan de herpositionering van IPM Advertising als de Media & Marketing Factory van de groep.”

Apoline sprong ook al heel snel vlot om met de CIM-gegevens om er het mediumbereik van de verschillende titels van de groep uit af te leiden. Ondertussen is ze een crack geworden in presentaties en analyses en goochelt ze als geen ander met al deze statistieken die voor haar geen geheimen meer hebben. Kortom, zoals de kleine Robbe zijn rekenlerares heeft, heeft IPM Advertising haar Juffrouw Cijfer!

Maar haar job is heel ruim en bestaat er ook in de zichtbaarheid van het bureau te vergroten: Apoline werkt achter de schermen aan het beheer van de sociale media en de website.

Wanneer de jonge vrouw niet verdiept is in haar Excel-tabellen, wandelt ze graag rond in Brussel, een stad die ze ‘gezellig en groen’ vindt. Ze kijkt vooral uit naar het einde van de lockdown, zodat ze opnieuw samen met haar collega’s kan gaan picknicken in het Jubelpark.

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De man staat centraal in de Paris Match van 15 april

De volgende speciale editie van Paris Match, als het ware een magazine in het magazine, is gepland voor 15 april. In deze editie met een Special Mannen leest u hoe u stijlvol de lente kunt ingaan en wat er allemaal te beleven valt op het vlak van cultuur en lifestyle:...

Driemaal meer kliks met onze ‘Adyoulike’-campagnes

Driemaal meer kliks met onze ‘Adyoulike’-campagnes

Je kunt ze aanpassen naar keuze: kort, lang, vierkant ... dun, dik of rond. Nee nee, we hebben het hier niet over de Barbapapa’s, die figuren die de vorm kunnen aannemen van om het even welk voorwerp. Maar wel over native reclame, die aangestuurd wordt door de...

Wij verwelkomen Thierry Remacle op de redactie van L’Avenir

Wij verwelkomen Thierry Remacle op de redactie van L’Avenir

Sinds januari 2021 maakt het dagblad L’Avenir deel uit van IPM. Dat heeft binnen de groep tot een transfer geleid. Thierry Remacle verlaat immers zijn functie van adjunct-hoofdredacteur bij La Dernière Heure/Les Sports en wordt hoofdredacteur bij L'Avenir....