De gezichten van IPM Advertising: Apoline Lescot, onze Juffrouw Cijfer

Toen ze op een mooie dag in maart 2019 in Brussel aankwam, kon Apoline niet vermoeden dat ze er twee jaar later nog altijd zou zijn. Deze jonge vrouw die marketing studeerde in Amiens, dacht 6 maanden te blijven voor haar…
6 april 2021

Toen ze op een mooie dag in maart 2019 in Brussel aankwam, kon Apoline niet vermoeden dat ze er twee jaar later nog altijd zou zijn.

Deze jonge vrouw die marketing studeerde in Amiens, dacht 6 maanden te blijven voor haar afstudeerstage bij IPM Advertising. Maar na dat halve jaar hadden beide partijen zin om de samenwerking voort te zetten! En zo werd Apoline in het team opgenomen als ‘Marketing & Communication Executive’.

Wat haar zo bevalt aan de job? “De diversiteit van mijn opdrachten. Ik kwam net uit een heel theoretische masterrichting en kwam meteen volop in de praktijk terecht, met heel wat projecten en uitdagingen. Zo werkte ik onlangs mee aan de herpositionering van IPM Advertising als de Media & Marketing Factory van de groep.”

Apoline sprong ook al heel snel vlot om met de CIM-gegevens om er het mediumbereik van de verschillende titels van de groep uit af te leiden. Ondertussen is ze een crack geworden in presentaties en analyses en goochelt ze als geen ander met al deze statistieken die voor haar geen geheimen meer hebben. Kortom, zoals de kleine Robbe zijn rekenlerares heeft, heeft IPM Advertising haar Juffrouw Cijfer!

Maar haar job is heel ruim en bestaat er ook in de zichtbaarheid van het bureau te vergroten: Apoline werkt achter de schermen aan het beheer van de sociale media en de website.

Wanneer de jonge vrouw niet verdiept is in haar Excel-tabellen, wandelt ze graag rond in Brussel, een stad die ze ‘gezellig en groen’ vindt. Ze kijkt vooral uit naar het einde van de lockdown, zodat ze opnieuw samen met haar collega’s kan gaan picknicken in het Jubelpark.

Bedankt en nog veel succes bij IPM Advertising!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...