De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie…
12 april 2025

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie doorheen de jaren.

Met diepgaande politieke en economische verslaggeving bij La Libre, uitgebreid sportnieuws bij La DH en sterke lokale en regionale content bij L’Avenir, zijn deze drie crossmediale titels absolute referenties in hun domein. Bovendien blijven ze een groeiend en geëngageerd lezerspubliek aantrekken, zoals opnieuw bevestigd door de CIM-cijfers.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est dailies.png.

We willen adverteerders de kans bieden om deze interessante doelgroepen te bereiken via 3 nieuwe packs :

  • Large-Dailies pack : uw publicatie in L’Avenir en La Dernière Heure bereikt 645.342 LLP tegen het scherpste CPM-tarief op de markt! Tarief voor art. 1000 = € 34.200 excl. btw
    • XL-Dailies pack : een inlassing in onze 3 dagbladen bereikt maar liefst 818.500 LLP aan een uitzonderlijk combinatietarief voor art. 1000 van €50.000 excl. btw.

    • De digitale versie van dit maxi pack op onze 3 nieuwssites, met 1.150.000 brand safe impressions over een periode van 7 dagen, kost €10.150.

    IPM-Fout404

    IPM Reclame redactie

    Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

    Onze andere artikelen

    IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

    IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

    IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

    IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

    IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

    In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

    PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

    PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

    Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...