De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie…
12 april 2025

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie doorheen de jaren.

Met diepgaande politieke en economische verslaggeving bij La Libre, uitgebreid sportnieuws bij La DH en sterke lokale en regionale content bij L’Avenir, zijn deze drie crossmediale titels absolute referenties in hun domein. Bovendien blijven ze een groeiend en geëngageerd lezerspubliek aantrekken, zoals opnieuw bevestigd door de CIM-cijfers.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est dailies.png.

We willen adverteerders de kans bieden om deze interessante doelgroepen te bereiken via 3 nieuwe packs :

  • Large-Dailies pack : uw publicatie in L’Avenir en La Dernière Heure bereikt 645.342 LLP tegen het scherpste CPM-tarief op de markt! Tarief voor art. 1000 = € 34.200 excl. btw
    • XL-Dailies pack : een inlassing in onze 3 dagbladen bereikt maar liefst 818.500 LLP aan een uitzonderlijk combinatietarief voor art. 1000 van €50.000 excl. btw.

    • De digitale versie van dit maxi pack op onze 3 nieuwssites, met 1.150.000 brand safe impressions over een periode van 7 dagen, kost €10.150.

    IPM-Fout404

    IPM Reclame redactie

    Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

    Onze andere artikelen

    Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

    Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

    Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

    Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

    Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

    Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...