Courrier International, het beste uit de wereld bij IPM

Courrier International is een aparte weekkrant met een uniek concept. Een unicum in medialand! Dit actualiteitenmagazine biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers, vertaald in het Frans. De Belgische editie wijdt minstens 4 pagina’s aan België, geselecteerd door onze…
23 maart 2021

Courrier International is een aparte weekkrant met een uniek concept. Een unicum in medialand!

Dit actualiteitenmagazine biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers, vertaald in het Frans. De Belgische editie wijdt minstens 4 pagina’s aan België, geselecteerd door onze journalisten.

De inhoud is afkomstig van meer dan 1500 bronnen wereldwijd: ‘de grootste redactie ter wereld’! Van het Amerikaanse maandblad Wired tot het Chinese dagblad Huanqiu Shibao, de Libanese pure player Raseef22, La Libre en De Standaard. Websites, kranten of blogs met een dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse publicatie … Courrier International belicht de grote geopolitieke, maatschappelijke, economische, culturele, wetenschappelijke, medische enz. thema’s.

Deze originele positionering maakt van Courrier International een bijzondere kwaliteitskrant die erg in de smaak valt bij meerwaardezoekers en studenten die zich in sociaalecologische thema’s willen verdiepen. Het leent zich ook bijzonder goed voor communicaties naar de Europese expats in Brussel en België.

Wilt u uw merk verbinden aan Courrier International? Neem contact op met Virginie Claes

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !