Courrier International, het beste uit de wereld bij IPM

Courrier International is een aparte weekkrant met een uniek concept. Een unicum in medialand! Dit actualiteitenmagazine biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers, vertaald in het Frans. De Belgische editie wijdt minstens 4 pagina’s aan België, geselecteerd door onze…
23 maart 2021

Courrier International is een aparte weekkrant met een uniek concept. Een unicum in medialand!

Dit actualiteitenmagazine biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers, vertaald in het Frans. De Belgische editie wijdt minstens 4 pagina’s aan België, geselecteerd door onze journalisten.

De inhoud is afkomstig van meer dan 1500 bronnen wereldwijd: ‘de grootste redactie ter wereld’! Van het Amerikaanse maandblad Wired tot het Chinese dagblad Huanqiu Shibao, de Libanese pure player Raseef22, La Libre en De Standaard. Websites, kranten of blogs met een dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse publicatie … Courrier International belicht de grote geopolitieke, maatschappelijke, economische, culturele, wetenschappelijke, medische enz. thema’s.

Deze originele positionering maakt van Courrier International een bijzondere kwaliteitskrant die erg in de smaak valt bij meerwaardezoekers en studenten die zich in sociaalecologische thema’s willen verdiepen. Het leent zich ook bijzonder goed voor communicaties naar de Europese expats in Brussel en België.

Wilt u uw merk verbinden aan Courrier International? Neem contact op met Virginie Claes

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...