Carnet familial bij La Libre, wekelijkse katern met familieberichten

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers. Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij…
16 januari 2024

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers.

Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij La Libre familienieuws van uw entourage: verjaardagen, geboortes, huwelijken, verlovingen maar ook begrafenissen.

“Het Carnet familial is een goed overzicht van het belangrijkste familienieuws voor onze lezers”, verklaart Dominique Flamand, Direct Market Sales Manager bij La Libre.

“Het Carnet familial interesseert heel wat mensen, maar we zien op dinsdag vooral een bepaald type lezers, een high-end publiek en meer zelfstandige of vrije beroepen.” Dankzij Carnet familial kunnen deze kapitaalkrachtige lezers hun netwerk makkelijker volgen. Door te adverteren op deze pagina’s kunt u dus heel gericht uw doelgroep aanspreken.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...