Carnet familial bij La Libre, wekelijkse katern met familieberichten

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers. Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij…
16 januari 2024

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers.

Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij La Libre familienieuws van uw entourage: verjaardagen, geboortes, huwelijken, verlovingen maar ook begrafenissen.

“Het Carnet familial is een goed overzicht van het belangrijkste familienieuws voor onze lezers”, verklaart Dominique Flamand, Direct Market Sales Manager bij La Libre.

“Het Carnet familial interesseert heel wat mensen, maar we zien op dinsdag vooral een bepaald type lezers, een high-end publiek en meer zelfstandige of vrije beroepen.” Dankzij Carnet familial kunnen deze kapitaalkrachtige lezers hun netwerk makkelijker volgen. Door te adverteren op deze pagina’s kunt u dus heel gericht uw doelgroep aanspreken.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...