Carnet familial bij La Libre, wekelijkse katern met familieberichten

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers. Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij…
16 januari 2024

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers.

Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij La Libre familienieuws van uw entourage: verjaardagen, geboortes, huwelijken, verlovingen maar ook begrafenissen.

“Het Carnet familial is een goed overzicht van het belangrijkste familienieuws voor onze lezers”, verklaart Dominique Flamand, Direct Market Sales Manager bij La Libre.

“Het Carnet familial interesseert heel wat mensen, maar we zien op dinsdag vooral een bepaald type lezers, een high-end publiek en meer zelfstandige of vrije beroepen.” Dankzij Carnet familial kunnen deze kapitaalkrachtige lezers hun netwerk makkelijker volgen. Door te adverteren op deze pagina’s kunt u dus heel gericht uw doelgroep aanspreken.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...