Binnenkort de feesteditie van Paris Match België

Dit is een van de meest gelezen nummers van het jaar. Onze lezers kijken vol ongeduld uit naar de speciale feesteditie van Paris Match, vol feestelijke onderwerpen, gastronomie en cadeau-ideeën, die op 2 december verschijnt. Aan de adverteerders wordt gevraagd om…
9 november 2021

Dit is een van de meest gelezen nummers van het jaar. Onze lezers kijken vol ongeduld uit naar de speciale feesteditie van Paris Match, vol feestelijke onderwerpen, gastronomie en cadeau-ideeën, die op 2 december verschijnt. Aan de adverteerders wordt gevraagd om snel reclamebijlagen en redactionele inhoud te reserveren.

Dit feestnummer van Paris Match, uitgebracht op glanspapier, staat bol van de cadeau-ideeën voor een cliënteel met een verfijnde smaak. Luxehorloges en -juwelen, stijlvolle kleding, meubels voor alle vertrekken in huis, diverse geschenkdozen: aan inspiratie geen gebrek. Ook de tafelgeneugten komen uitgebreid aan bod en wie een kerst- of nieuwjaarsreceptie organiseert, vindt hier tips in de vorm van recepten en goede adresjes voor de feestaankopen. Zonder de culturele artikels te vergeten die inspirerende Belgische en Europese artiesten in de kijker zetten.

Het is het ideale nummer om een reclamebijlage of een advertorial (halve of volledige pagina) in te publiceren: u bereikt een groot aantal lezers dat op zoek is naar ideeën voor cadeaus onder de kerstboom of voor de voorbereiding van kerst- of nieuwjaarsavond. Ook adverteerders uit de culturele sector die hun eindejaarsevenementen willen aanprijzen, vinden hier een uitgelezen publiek, evenals restaurants die speciale acties lanceren voor grote of kleine familiebijeenkomsten tijdens de feestdagen.

Bovendien krijgen acht van onze adverteerders de kans om hun producten op het voorplan te brengen in onze grote eindejaarswedstrijd over een dubbele pagina, waar onze lezers niet naast kunnen kijken. In 2020 namen 36.500 mensen deel aan deze wedstrijd, die ook online ging op alle websites van de IPM-groep (van La Libre tot La DH, over onder meer Moustique, Logic-Immo.be en L’Avenir). Zo bereikt u dus een bijzonder ruim publiek, waaronder een maximaal aantal internetbezoekers. En dan hebben we het nog niet over de promotiecampagne op de sociale media en de newsletter van het magazine. “We openen alle communicatiekanalen om deze wedstrijd algemeen bekend te maken, die echt een van onze prioriteiten is tijdens de feestperiode”, legt Natacha El Guennouni, Sales Executive bij Paris Match, uit.

We vertellen er nog bij dat deze speciale editie van Paris Match België ook op het web stevig gepromoot wordt: zo zal een digitale bijlage de internetbezoekers uitnodigen om het magazine gratis te lezen via een e-reader die een week lang beschikbaar is. Mis dit jaar de kans niet om uw opwachting te maken in de meest gelezen en de meest geraadpleegde jaarlijkse editie van Paris Match België.  Neem voor meer informatie gerust contact op met het team Paris Match België.

Philippe Couture

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...