Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. “Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om…
18 februari 2025

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager.

“Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te vinden die de klant tevredenstelt en tegelijkertijd een sterke vertrouwensrelatie op te bouwen, een echt partnerschap.” Hij is de bevoorrechte contactpersoon voor onder andere Havas, Publicis, Robert & Marien en Biggie.

Michel heeft een brede achtergrond: achtereenvolgens was hij Sales Manager bij Guidooh (gespecialiseerd in studentenmedia en OOH), daarna werd hij Business Developer gespecialiseerd in outstream video bij Vidoomy, voordat hij aan de slag ging als Sales Manager bij Kotplanet.be (Rossel).

“Wat me meteen opviel bij IPM, is de uitstekende sfeer. Ik werd perfect begeleid en ondersteund door mijn leidinggevende, Sibylle de Meeus. Hierdoor raakte ik al snel ingewerkt in het hele team en de producten van IPM Advertising.” Op persoonlijk vlak verdeelt Michel zijn vrije tijd tussen de opvoeding van zijn twee kinderen en het beoefenen van triatlons (Ironman): “Dagelijks sporten biedt een moment van reflectie en helpt om mijn gedachten te ordenen. Het is ook een uitstekende manier om stress te verlichten en nieuwe energie op te doen.”

Aarzel niet om Michel te contacteren via e-mail op:

[email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...