Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. “Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om…
18 februari 2025

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager.

“Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te vinden die de klant tevredenstelt en tegelijkertijd een sterke vertrouwensrelatie op te bouwen, een echt partnerschap.” Hij is de bevoorrechte contactpersoon voor onder andere Havas, Publicis, Robert & Marien en Biggie.

Michel heeft een brede achtergrond: achtereenvolgens was hij Sales Manager bij Guidooh (gespecialiseerd in studentenmedia en OOH), daarna werd hij Business Developer gespecialiseerd in outstream video bij Vidoomy, voordat hij aan de slag ging als Sales Manager bij Kotplanet.be (Rossel).

“Wat me meteen opviel bij IPM, is de uitstekende sfeer. Ik werd perfect begeleid en ondersteund door mijn leidinggevende, Sibylle de Meeus. Hierdoor raakte ik al snel ingewerkt in het hele team en de producten van IPM Advertising.” Op persoonlijk vlak verdeelt Michel zijn vrije tijd tussen de opvoeding van zijn twee kinderen en het beoefenen van triatlons (Ironman): “Dagelijks sporten biedt een moment van reflectie en helpt om mijn gedachten te ordenen. Het is ook een uitstekende manier om stress te verlichten en nieuwe energie op te doen.”

Aarzel niet om Michel te contacteren via e-mail op:

[email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...