Tboo and more: het nieuwe nationaal digitaal aanbod dat u niet mag missen

IPM en Ads & Data lanceert een uitgebreid nationaal crossmediaal aanbod: tboo and more. Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te bouwen op het gebied van video, display en advertentiesegmentatie.
3 oktober 2022

IPM en Ads & Data lanceert een uitgebreid nationaal crossmediaal aanbod: tboo and more.  Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te bouwen op het gebied van video, display en advertentiesegmentatie.  

« We beantwoorden aan de behoeften van media agencies en adverteerders », verklaart Sophie Vanderwinkel, General Manager bij IPM Advertising. « Geconfronteerd met concurrentie van internationale spelers, bieden wij een ambitieus alternatief, een lokaal aanbod op nationale schaal. »

Sterke nationale data

Sterke nationale data vormen de kern van ons project. Inderdaad, Tboo heeft een krachtig aanbod aan display, video en themadossiers, vergezeld van uitgebreide en gepersonaliseerde reportings.   

Met een gemiddelde reach van 6 miljoen per maand, beschikt tboo over een inventaris die niet moet onderdoen voor die van de internationale spelers.  

Tboo steunt ook op kwalitatieve first party data. Ze bieden de mogelijkheid te focussen op 4 doelgroepen: sportliefhebbers, foodies, business & finance en lifestyle & sustainability, in beide landsgedeelten met dezelfde efficiëntie.   

Een eenvoudig te gebruiken « one stop shop »

Dankzij tboo and more, was een campagne realiseren nog nooit zo makkelijk. Je gaat gewoon naar het platform www.tbooandmore.be. Als adverteerder kan u hier één van de voorgestelde packs uitkiezen, een klein formulier invullen en daarna doen wij de rest! De teams van IPM Advertising en Ads & Data gaan dan onmiddellijk aan de slag met je input om je de beste aanbiedingen en reportings voor te leggen.   

Let vooral op het woord « more »!

Tboo and more wil de beste redactionele inhoud aanbieden in België. Het is in deze dynamiek dat beide reclameregies niet te missen gemeenschappelijke packs hebben uitgewerkt rond diverse thema’s zoals gezondheid, foodies en het Autosalon.

« Gourmandiz is vooral gekend in het Franstalig landsgedeelte. Het ontbrak een krachtige variant in het noorden van het land », constateert Sophie Vanderwinkel. « Met een reach van 740.000 lezers laatste periode, voorziet Billie, het lifestyle-magazine dat elke zaterdag verschijnt in Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Gazet van Limburg, een ideale aanvulling ». Als je je bereik wilt vergroten, zijn online varianten of een uitbreiding met een extra 1/1PQ in onze magazines Paris Match en Moustique aan te bevelen.

Nog een exclusiviteit onder de tboo and more

Nog een exclusiviteit onder de tboo and more-vlag: de autosalon catalogus. FEBIAC, organisator van dit grote evenement, vertrouwt de exclusieve marketing van zijn magazine toe aan IPM Advertising en Ads&data.

Het magazine zal verschijnen in de dagbladen van beide groepen en eveneens worden verdeeld op de Brussels Motor Show. Ook andere alternatieven worden voorgesteld zoals retargeting van autoliefhebbers, speciale voorwaarden voor uw advertenties of native formules. Een onmisbare showcase voor alle adverteerders die direct of indirect iets met mobiliteit te maken hebben.

Check onmiddellijk www.tbooandmore.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...