Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z. Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan…
9 augustus 2022

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z.

Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan heten we Level Up. Dat bepaalt onze mentaliteit: we willen onze klant-adverteerders nog verder brengen », verklaart één van de grafisch ontwerpers.

Het grafisch team van IPM wil nog creatiever uit de hoek komen. « We willen innoveren, aan de verwachtingen van de markt en van onze klanten voldoen door efficiënte en doeltreffende projecten voor te stellen. We profiteren van de nauwe samenwerking tussen onze afdeling en de marketingdiensten. De synergie van deze twee afdelingen zal leiden tot een betere totaalaanpak en een one-stop-shop service bieden aan onze partners ».

Creativiteit ten dienste van de merken

Voor het team is het belangrijk dat elk project een goede analyse krijgt, op basis van hun specialisaties, ervaringen en gediversifieerde interesses. « Om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze klanten te kunnen voldoen, maken we optimaal gebruik van de bijzondere vaardigheden van elk lid van ons team om zo een top-service te bieden », zegt een teamlid. Hun motto? « Upgrade your project to the next level ».

IPM-producten gecreëerd door Level Up in de kijker  

Level Up heeft ook nog heel wat andere creatieve taken waaronder de opmaak van talrijke bijlagen zoals de magazines Logic-Immo.be, Essentielle, Gourmandiz,… maar ook van dossiers in La Libre en La DH.

Ze creëren ook web-content, zoals partner contents, landing pages, wallpaper, reclamebanners, …

Het Level Up team heeft dan ook alle skills in huis om doeltreffende, creatieve en efficiënte campagnes voor u uit te werken.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...