Een creatieve en efficiëntere campagne dankzij de « homepage takeover »

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet…
28 februari 2022

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet statisch. De ruimte op de homepage van onze websites werd daarom geoptimaliseerd voor een maximale impact op het vlak van merkbekendheid », verklaart Hélène Janssens, Account & Event Executive bij IPM Advertising.

Ter aanvulling, omvatte de campagne ook een grootformaat banner met een uitstekende weergave op mobiel. Een banner met stories vergelijkbaar met deze van Instagram of Facebook. Een goed voorbeeld van een perfecte match tussen formaat en type content.

Deze campagne kende een beter resultaat dan een klassieke campagne, dankzij de toegenomen creativiteit.

Bent u reeds op de hoogte van ons herformatteringsaanbod?

Als u meer wilt weten en innoveren, bespreek het met uw contactpersoon bij IPM Advertising!   

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...