Print of web: wat scoort het best voor reclamecampagnes?

Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media?  Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken. Om adverteerders te…
21 januari 2022

Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media?  Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken.

Om adverteerders te helpen hun aankopen van reclameruimte te optimaliseren en objectieve keuzes te maken, vroeg IPM Advertising aan Belgisch media-expert Bruno Liesse om zich te verdiepen in het uitgebreide onderwerp van de prestaties van digitale en gedrukte media.

De verzamelde inzichten zijn gebaseerd op twee bronnen: de recentste tactische CDJ-studie van het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) en de jaarlijkse barometer van Newspower (vereniging die de persgroepen IPM, Rossel, DPG en MediaHuis groepeert).

Het resultaat is een gedetailleerde analyse en heel wat tendensen. “Zelfs nu we een versnelde transitie naar het digitale zien, is het fout te denken dat papier niets meer te betekenen heeft. We geven hier informatie over de beste manieren om het bereik via alle dragers te optimaliseren“, legt Bruno Liesse uit.

Geïnteresseerd in de verzamelde inzichten? 

Om ze te ontvangen, neem contact op met Sibylle de Meeus, onze Head of Sales – Agencies Market: :  [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...