La Libre creëert een specifiek kader voor haar regionale adverteerders

La Libre past haar formules voor regionale reclame-inlassingen aan. Voortaan verschijnt er op maandag en op donderdag een regionale dubbele pagina met de reclame van alle edities. Op vrijdag en zaterdag wordt hier ook een dubbele pagina aan gewijd in…
21 januari 2022

La Libre past haar formules voor regionale reclame-inlassingen aan. Voortaan verschijnt er op maandag en op donderdag een regionale dubbele pagina met de reclame van alle edities.

Op vrijdag en zaterdag wordt hier ook een dubbele pagina aan gewijd in de edities Henegouwen – Luik – Namen/Luxemburg en Brussel/Brabant.

Er zijn dus geen regionale advertenties meer op dinsdag en woensdag. Reclamebijlagen kunnen dan weer op om het even welke dag gepubliceerd worden.

Neem voor alle praktische inlichtingen over reclame-inlassingen gerust contact op met ons commercieel team, dat u zal helpen bij uw keuze.


Alle regionale tarieven kunt u HIER raadplegen.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...