SmartBox Logic-Immo.be: uw vastgoedaanbod op al onze partnersites

Logic-Immo.be innoveert en stelt op zijn netwerk van partnerwebsites een nieuw reclamehulpmiddel ter beschikking van vastgoedkantoren. Een gouden kans op een verhoogde zichtbaarheid op Lalibre.be, La DH.be, Lavenir.net en ParisMatch.be in het Frans of Sporza, Eén, Studio Brussel, Radio 1…
9 november 2021

Logic-Immo.be innoveert en stelt op zijn netwerk van partnerwebsites een nieuw reclamehulpmiddel ter beschikking van vastgoedkantoren. Een gouden kans op een verhoogde zichtbaarheid op Lalibre.be, La DH.be, Lavenir.net en ParisMatch.be in het Frans of Sporza, Eén, Studio Brussel, Radio 1 … in het Nederlands, alsook op de social media Facebook en Instagram. De technologie is gebaseerd op datagebruik en maakt het mogelijk een hypergespecialiseerde doelgroep te bereiken.

Wat is SmartBox eigenlijk? Het bestaat uit een venster met de titel ‘Vastgoed voor u’ waarin verschillende panden die op de markt beschikbaar zijn in de kijker worden gezet. Door op een van deze panden te klikken, komt de bezoeker direct op de vastgoedfiche op Logic-Immo.be terecht.

De echte innovatie van dit hulpmiddel is dat het wordt ondersteund door tal van zeer geavanceerde, digitale tools waarmee potentiële klanten worden bereikt door gepersonaliseerde aanbiedingen voor te stellen afhankelijk van de kwalificaties van de internetgebruiker en zijn traject op het internet. Met andere woorden: SmartBox is een intelligent hulpmiddel dat aan elke internetgebruiker de meest geschikte aanbiedingen voorstelt, op basis van zijn zoekgeschiedenis en binnen zijn budget en regio.

Onze tools kunnen verschillende gegevens van de internetgebruiker combineren, over zijn gedrag en over de zoekfilters van de panden (prijs, m², aantal slaapkamers, ligging …). Michel Mabille, directeur voor nieuwe ontwikkelingen bij IPM legt uit: “De software gebruikt deze informatie en stemt de panden zo goed mogelijk af op het profiel van de internetgebruiker”.

Deze mogelijkheid wordt aangeboden aan de kantoren die zich inschrijven op SmartBox. Zo kunnen ze hun zichtbaarheid vermenigvuldigen. Enerzijds genereert SmartBox extra bezoekers voor de fiches van hun panden op Logic-Immo.be, en anderzijds vergroot het hun bekendheid doordat hun logo verschijnt in SmartBox. Wetende dat een op de vijf kopers ook verkoper is, mag de zichtbaarheid van het logo niet worden onderschat aangezien deze zou kunnen leiden tot nieuwe opdrachten voor het kantoor.

Als een kantoor zich inschrijft voor SmartBox, worden al hun panden in de kijker gezet, aldus Michel Mabille. De verschijningsfrequentie van elk pand wordt bepaald door artificiële intelligentie, altijd op basis van het profiel van de bezoeker van onze websites. ”

In de nabije toekomst zullen kantoren ook kunnen kiezen welke panden ze vooral in de kijker willen zetten in SmartBox. Een oplossing die bijzonder geschikt is voor nieuwe projecten. Het geavanceerde en hoogtechnologische hulpmiddel zal voortdurend evolueren.

Meer weten?  Neem dan contact op met [email protected]

Philippe Couture

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...