Paris Match Special Terug Naar School: de zomer is niet voorbij!

De volgende Paris Match België “Special Terug Naar School” verschijnt op 9 september. Het team is de hele zomer lang blijven uitkijken naar nieuwigheden die het ritme van deze hervatting zullen bepalen. Er zijn tal van artistieke en culturele elementen…
17 augustus 2021

De volgende Paris Match België “Special Terug Naar School” verschijnt op 9 september. Het team is de hele zomer lang blijven uitkijken naar nieuwigheden die het ritme van deze hervatting zullen bepalen. Er zijn tal van artistieke en culturele elementen aangekondigd, een bewijs van de Belgische vitaliteit op dit vlak.

Zowel op het vlak van schoonheid, kunst en decoratie zullen onze journalisten u hun hartenbrekers van het moment voorstellen met altijd een uitgesproken focus voor de Belgische en avantgardistische labels.

In de mode zult u kunnen ontdekken waarom lila de trendkleur is van dit najaar en deze winter. Is er nog een andere kleur in de mode? Roze! Dit seizoen zijn alle tinten roze goed, zelfs de meest felle, zoals snoeproze of fuchsiaroze die aanleunen bij violet!

We blikken vooruit op het niet te missen evenement van de terugkeer naar school: Design September keert terug in een editie die gericht is op designoplossingen die aangereikt worden aan onze nieuwe manieren van leven en werken. Een honderdtal Belgische en internationale ontwerpers hebben een afspraak met designliefhebbers. Het orgelpunt van het programma: de Brussels Design Market op 25 en 26 september, een van de eerste fysieke beurzen van 2021 die georganiseerd wordt in de splinternieuwe Gare Maritime op de site van Tour & Taxis.

Maar de zomer is niet voorbij! Avonturen en ontsnappen blijven mogelijk. Geen nood aan verre verplaatsingen: enkel de gelegenheid aangrijpen, profiteren van een licht, enkele uren vliegen op de agenda omdat de hemel schitterend is en de nacht zacht …

Zin om aanwezig te zijn op de “Special Terug Naar School”?

Neem dan contact op met ons team: https://ipmadvertising.be/marque/publicite-paris-match/

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...