De vooruitzichten van een zomer waarin we eindelijk verlost zullen zijn van de gezondheidsbeperkingen, blazen een enorme wind van optimisme door de Belgische samenleving. Stilaan lijkt de coronanachtmerrie eindelijk achter de rug en kan het grote publiek weer uitkijken naar een gezellig terrasje, op restaurant gaan met vrienden, een tentoonstelling of film meepikken of een dagje shoppen!
Voor merken is de uitdaging nu om de Belgen weer uit hun kot te krijgen en ze fysiek naar hun zaak te lokken! Daarvoor moet je trefzeker en doeltreffend communiceren. “Dit is hét moment om nieuwe wandelroutes, toeristisch aanbod, gastronomische suggesties en ideeën voor proeverijen of ontspanning volop in de kijker te zetten”, zegt Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.
Om adverteerders te ondersteunen bij hun inspanningen naar de consument toe, pakt IPM Advertising uit met een ‘1+1’-zomeractie in het teken van de relance. Praktisch krijgt elke adverteerder een tweede pagina aangeboden voor elke bestelde pagina tussen 1 juli en 31 augustus in een van de dagbladen van de groep.
“Het gaat dus om La Libre Belgique, La Dernière Heure en L’Avenir, met de mogelijkheid om te combineren tussen de drie titels, afhankelijk van de eisen en doelgroepen van de adverteerder”, verduidelijkt Sibylle de Meeûs.
Neem gerust contact met ons op om samen de optimale advertentiestrategie te bestuderen om uw klanten een zetje te geven om bij u langs te komen. IPM Group zet een brede waaier van technieken en dragers in om uw boodschap op een juiste en trefzekere manier te verspreiden en uw specifieke doelgroep direct te bereiken.
Wilt u profiteren van onze ‘1+1’-zomeractie? Aarzel niet en contacteer ons via [email protected].