Télé Pocket, een welkome nieuwkomer!

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam. Hoofdredacteur…
20 april 2021

Télé Pocket is het ‘kleine broertje van Moustique’: een van de meest complete tv-gidsen, met de uurroosters van maar liefst vijftig zenders. Het weekblad is onlangs bij de IPM Group gekomen toen die begin 2021 L’Avenir Hebdo SA overnam.

Hoofdredacteur Jean-Luc Cambier stelt de nieuwkomer aan ons voor. “Télé Pocket bestaat al sinds het midden van de jaren negentig en het format is geïnspireerd op Télé Poche in Frankrijk. Met het blad willen we ons echt richten op de ‘hard viewers’, dat wil zeggen de fervente tv-kijker die meer wil dan de gebruikelijke vijf zenders.”

In Télé Pocket, dat elke donderdag voor de superscherpe prijs van € 1,40 verkrijgbaar is in de boekhandel, staan alle programma’s van zaterdag tot en met vrijdag. Het eerste deel opent met een interview op twee pagina’s, gevolgd door thematische tv-tips – de beste films, documentaires, drama’s, series, enz. – en de uurroosters van dag tot dag. Bovendien geeft de redactie elke dag een speciale kijktip. Verschillende pagina’s zijn gewijd aan streaming en platforms, zoals Netflix, Voo en Auvio.

Het tweede deel is in 2018 nieuw toegevoegd. “Het zijn pagina’s voor ontspanning, met spellen, ideeën voor uitstapjes in de buurt, recepten, gezondheidstips, boekentips, strips, en nog veel meer”, legt Jean-Luc uit.

Dankzij deze originele positionering is Télé Pocket een zeer populair medium, met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Meer weten over Télé Pocket en de tarieven? Neem contact op met Pascale Biesemans

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...