De kracht van bloemen … in de volgende Gourmandiz

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke…
23 maart 2021

De dagen worden langer, onze gerechtjes worden lichter. Laat die mooie dagen maar komen! Het rijke comfortfood van deze winter maakt stilaan plaats voor lichtere en fijnere specialiteiten. De lente staat voor de deur! En zo ook al zijn heerlijke lekkernijen!

Het magazine Gourmandiz is in 2020 gelanceerd. Het is een streling voor het oog, én onze smaakpapillen. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers dit gastronomische extraatje aan met 6 nummers per jaar.

23 april 2021, een nieuwe editie van Gourmandiz

Op het menu van dit nummer? De lente op ons bord! Alle ogen zijn gericht op de asperges, dé sterren van de Belgische keuken.

In Gourmandiz leest u over allerlei trendy thema’s, zoals tuinbonen, witte bloemenlimonades (acacia, vlier) of koken met bloemen!

We hebben het verder ook over het bezaaien van de moestuin. Want koken met groenten van eigen kweek, dat is gezond, lekker, vrij van pesticiden én super dankbaar. Zo eet u ook volgens het ritme van de seizoenen en de aarde, en tovert u vooral heel goedkoop iets lekkers op tafel voor het hele gezin!

Waarom zou u adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy. Het is een vaste waarde die lezers van alle leeftijden interesseert, van absolute beginners tot mensen met ervaring.
  • Een doelgerichte communicatie in een magazine dat waarden als authenticiteit, gezonde voeding, traceerbaarheid, duurzaamheid en kwaliteit verdedigt.
  • Een magazine dat de bewuste consument informeert en gezelligheid creëert.

Als bijlage bij La Libre en La DH van 23 maart.

Wilt u uw merk verbinden aan Gourmandiz? Neem contact op met Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...