IPM lanceert een nieuw platform voor begrafenisondernemers

Ad2Order is het nieuwe platform voor begrafenisondernemers die een overlijdensbericht in de kranten L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique willen plaatsen. Het platform ging op 2 maart 2021 live. “Het platform Ad2Order biedt begrafenisondernemers een grote autonomie in het…
9 maart 2021

Ad2Order is het nieuwe platform voor begrafenisondernemers die een overlijdensbericht in de kranten L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique willen plaatsen. Het platform ging op 2 maart 2021 live.

“Het platform Ad2Order biedt begrafenisondernemers een grote autonomie in het beheer van hun overlijdensberichten”, aldus Pierre Jehin, hoofd van dit project bij IPM.

“Het is een sector die, per definitie, heel kort op de bal moet spelen. Vroeger moesten de begrafenisondernemers ons aanspreken voor ook maar de kleinste tekstwijziging. Vandaag kunnen ze op dit platform een eigen account aanmaken, advertentieruimte reserveren, de berichten samenstellen op basis van verschillende modellen, de berichten aanpassen en offertes opmaken. Dit alles in een mum van tijd én op eigen houtje. We bieden de begrafenisondernemers ondanks alles wel een extra controle en begeleiding waar nodig.”

Opmerking: via dit platform kan men niet alleen overlijdensberichten, maar ook dankberichten of overlijdensverjaardagen publiceren. De publicatie in verschillende kranten kan erg makkelijk worden gecombineerd.

Dankzij het mooie, moderne Ad2Order-platform beheert u uw berichten in een aangename en intuïtieve omgeving.U hoeft bovendien geen grafisch expert te zijn om een bericht te maken. Vul gewoon de tekst in het formulier in, voeg eventueel een foto toe en bekijk tussentijds al eens eindresultaat.

We voorzien een zachte overgangsperiode: “Ons team blijft de berichten opmaken voor iedereen die dat wenst. U bent dus niet verplicht om het platform te gebruiken. Maar de eerste gebruikers blijken alvast laaiend enthousiast.”

Een demo of meer info? Neem contact op met Pierre Jehin

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...