De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La…
6 februari 2024

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.  

« Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre Belgique met onder andere de ‘politieke baromerter’. In deze verkiezingscontext doen we er alles aan om de lezers te informeren, of dat nu gebeurt via debatten, een breed scala aan onderwerpen en meningen, of meer economische topics in La Libre Eco”, zegt Garance de Lannoy, Key Accountmanager.

Verandert er iets door de verkiezingscontext? “Ja, we hebben veel campagnes lopen! Het is nu het ideale moment om te communiceren met uw doelgroep, vanwege onze politiek gerichte inhoud. Dit is een aanvulling op onze andere datasegmenten, die het mogelijk maken om nauwkeurig verschillende kiezersprofielen te targeten, inclusief nieuwe kiezers”. Garance maakt ook van de gelegenheid gebruik om het kanaalLa Libre Étudiantonder de aandacht te brengen.

Onze andere redacties zitten uiteraard ook op hete kolen. Onze journalisten bij La DH voorzien uitzendingen van het programma “Qui veut Quoi”, geven commentaar op “Duels de l’élection” en staan heel dicht bij ons lezerspubliek door het beantwoorden van hun vragen.

Bij Moustique, dat in 2024 zijn honderdjarig bestaan viert, zullen we een fact-checking doen van de voornaamste uitspraken van de week en het doen en laten van politici nagaan (het voeren van een verkiezingscampagne, het reilen en zeilen van lokale overheden, schepenen, burgemeesters van kleine gemeenten, enz.). Op 5 juni 2024 wordt er een themadossier van 20 pagina’s aan gewijd.

En laten we ook de regionale edities van L’Avenir niet vergeten, die niet zullen nalaten de impact van onze keuzes op ons lokale leven te belichten.

Blijf ook op de hoogte van het politieke nieuws via onze websites en apps !

En LN24, met themaprogramma’s en gasten in de studio die vaak heftig zullen discussiëren.

Verschillende politieke organisaties hebben IPM al gekozen om hun kiezers toe te spreken. Mis de kans niet om er ook deel van uit te maken.

Neem contact op  met [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...