Paris Match viert 75ste verjaardag!

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.   Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan “Le poids des mots.…
6 februari 2024

Het wordt dan ook een bijzonder jaar voor het iconische magazine dat deze speciale verjaardag op gepaste wijze zal vieren met een reeks exclusieve dossiers.

 

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est pmbener.png.

Paris Match, opgericht in 1949 en met de beroemde slogan “Le poids des mots. Le choc des photos”, staat bekend als gerenommeerd tijdschrift vanwege het vakkundig mixen van nieuws en beeld via spraakmakende reportages en interviews, passend bij de tijdgeest. Ook de Belgische versie kent een groot succes, met een totaal merkbereik van 983.799 lezers*!

Paris Match is het sterkste premium magazine-brand met 277.499 LLP

CIM Total Brand 2024

Paris Match Belgium viert dit jaar zijn 75ste verjaardag door het grootste Franstalige luxe- en nieuwsmagazine voor vrouwen te worden, een waar gekroond hoofd dat groeit met +14,5%, waar al zijn concurrenten het opgeven!

Ook de website parismatch.be heeft een sterke aanhang, met een maandelijks publiek van 412.608*, dat iets jonger is dan dat van het magazine. De site heeft een goede dynamiek met een grote verscheidenheid aan smaakvolle thema’s.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est banner-PM-cover-1024x265.jpg.

Naast actuele, celebrity en internationale onderwerpen richt Paris Match zich regelmatig op populaire thema’s en biedt het veel keuzemogelijkheden voor adverteerders:

Elke donderdag creëert het magazine unieke redactionele content die een zeer kwalitatieve advertentie omgeving biedt en ook specifieke doelgroepen kan bereiken met speciale extra oplagen.

Publiceer vóór eind january 2025 uw print- of digitale campagne!

Wilt u meer weten over ons speciale aanbod, neem dan contact met ons op via jean-[email protected] ou [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...