Carnet familial bij La Libre, wekelijkse katern met familieberichten

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers. Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij…
16 januari 2024

Het is een gevestigde waarde op de pagina’s van La Libre: al meer dan dertig jaar is het Carnet familial met de vele zoekertjes en familieberichten onmisbaar geworden voor veel lezers.

Elke dinsdag vindt u in het Carnet familial bij La Libre familienieuws van uw entourage: verjaardagen, geboortes, huwelijken, verlovingen maar ook begrafenissen.

“Het Carnet familial is een goed overzicht van het belangrijkste familienieuws voor onze lezers”, verklaart Dominique Flamand, Direct Market Sales Manager bij La Libre.

“Het Carnet familial interesseert heel wat mensen, maar we zien op dinsdag vooral een bepaald type lezers, een high-end publiek en meer zelfstandige of vrije beroepen.” Dankzij Carnet familial kunnen deze kapitaalkrachtige lezers hun netwerk makkelijker volgen. Door te adverteren op deze pagina’s kunt u dus heel gericht uw doelgroep aanspreken.

Heeft u een vraag?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...