IPM lanceert nieuw aanbod rond mobiliteit

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over? “Op 17 januari…
7 november 2023

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over?

“Op 17 januari publiceren we in samenwerking met Ads & Data een ‘Electric Driving’ gids in Het Nieuwsblad, L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique, met een oplage van 280.000 exemplaren”, verklaart Sybille de Meeus, Head of Accounts Team. De gids zal ook in digitale versie beschikbaar zijn op andere Ads & Data-sites, zoals De Standaard, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen, voor in totaal 91.000 downloads.

Een nieuwe toevoeging aan de IPM-catalogus? “Ja en nee. Elk jaar publiceren we verschillende gidsen rond mobiliteit, waaronder een magazine naar aanleiding van het Autosalon. Dit jaar zullen we ons in deze editie concentreren op elektrische voertuigen.”

Dit magazine, speciaal voor ‘car enthusiasts’ en iedereen die geïnteresseerd is in duurzame mobiliteit, heeft veel commerciële troeven: een crossmediaal aanbod, off- en online, en nationaal met onze TB00-packs (inclusief display & video met data inbegrepen).

Maar onze media bieden het hele jaar door informatie rond mobiliteit. La Libre, La DH, L’Avenir, Deuzio, Moustique en Paris Match besteden elk op hun eigen manier aandacht aan nieuwe trends rond auto’s, fietsen, zachte mobiliteit, verzekeringen, enz. We stellen deze graag in detail aan u voor.

Ontdek ons Print en Digitale aanbod !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...