Er beweegt heel wat op onze redacties!

De start van het nieuwe academische jaar staat vaak synoniem voor vernieuwing en vooruitgang. De redacties van IPM vormen hierop geen uitzondering, met een aantal belangrijke nieuwe benoemingen binnen het bedrijf. U heeft wellicht al over hem gelezen in onze…
5 oktober 2023

De start van het nieuwe academische jaar staat vaak synoniem voor vernieuwing en vooruitgang. De redacties van IPM vormen hierop geen uitzondering, met een aantal belangrijke nieuwe benoemingen binnen het bedrijf.

U heeft wellicht al over hem gelezen in onze vorige nieuwsbrief: Sébastien Desclée is sinds 1 september de nieuwe Algemeen Directeur van IPM Group. Na hem een maand lang te hebben bijgestaan, zal Denis Pierrard, zijn voorganger, een sleutelrol blijven spelen in de bedrijfsactiviteiten, maar nu op corporate niveau.

Jean-Marc Gheraille, voormalig hoofdredacteur van La DH Les Sports, wordt adjunct-directeur van LN24 binnen de audiovisuele divisie onder leiding van Emmanuel Tourpe. Deze media- en informatiespecialist zal de integratie tussen de audiovisuele en persberoepen helpen versterken.

Alexis Carantonis is nu hoofdredacteur van La DH, met Nawal Bensalem als adjunct-hoofdredacteur. Twee doorgewinterde experts die de uitdaging aangaan om de positie van La DH als toonaangevend sportpersmerk in Franstalig België en een van de belangrijkste web- en mobiele sites te behouden.

Bij La Libre Belgique wordt François Mathieu adjunct-hoofdredacteur, naast Dorian de Meeus. Al deze veranderingen zullen ons in staat stellen om de best mogelijke content en premium advertentiemogelijkheden te blijven bieden binnen de snelgroeiende mediagroep. Meer dan ooit speelt IPM een cross-functionele rol en profiteert van het Convergence House.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...