Semetis en IPM delen hun digitale expertise

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap. “Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat…
15 juni 2023

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap.

“Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat Semetis zijn vertrouwen heeft gesteld in IPM is het bewijs van de kwaliteit van onze inventaris, vooral in termen van prestaties en transparantie”.

De cijfers zijn het bewijs: 40% meer programmatische deals in de eerste maanden van 2023 dan in 2022!

Semetis is verheugd om deze samenwerking verder vorm te geven: “We hebben al jarenlang een nauwe band met IPM”, verklaart Alexandre Vanhemelryck, Senior Digital Business Consultant bij Semetis. “Deze samenwerking geeft ons een nieuwe kans om onze wederzijdse expertise te bundelen en aan de eisen van onze klanten te voldoen.”

In 2022 werden IPM en Semetis al beiden onderscheiden met het winnen van twee trofeeën bij de AMMA Awards (Best Use of Data en Best Use of Performance).

Volgens de laatste Matrix-studie van 2023 is programmatic advertising de belangrijkste manier om digitale campagnes te kopen.

Als u meer wilt weten over onze digitale oplossingen, aarzel dan niet om onze digital ratecard te bekijken of contacteer onze Yield Manager, Gregory.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...