IPM: The place to be voor de vastgoedsector

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen. Prestigieus vastgoed met Essentielle Het luxe immo magazine, Essentielle Immo,…
15 juni 2023

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen.

Prestigieus vastgoed met Essentielle

Het luxe immo magazine, Essentielle Immo, verschijnt 9 keer per jaar, elke 1ste zaterdag van de maand bij La Libre Belgique. Adverteerders bereiken een publiek van 480. 000 lezers (total brand, CIM 2021-2022).

Het magazine verhoogt dus duidelijk de zichtbaarheid van vastgoedmakelaars!

Essentielle Immo onderscheidt zich door de verfijnde en functionele lay-out met als doel het unieke karakter van de panden te benadrukken.

Elke donderdag, La Libre Immo

De vastgoedbijlage van La Libre verschijnt elke donderdag. Artikelen, vastgoedpanden en dossiers maken deze immo bijlage tot dé referentie voor alle immo nieuws.      

Door de wekelijkse verdeling biedt deze bijlage aan een kwalitatieve doelgroep een waaier van de nieuwste panden op de markt.

Vastgoed per regio in « Habitat » van l’Avenir

Wil uw kantoor zich richten op een bepaald geografisch gebied? Geen probleem! L’Avenir biedt de gewenste diversificatie met de Habitat-katern die elke zaterdag verschijnt in de regionale pagina’s van uw dagblad.

Met een dergelijke targeting krijgt u gegarandeerd nieuwe opdrachten binnen!  Uit onderzoek blijkt ook dat één op twee lezers van L’Avenir het komende jaar gaat bouwen, renoveren of verhuizen. Er is ook een digitale versie van ‘Habitat’ beschikbaar op lavenir.net, met artikelen van onze redactie en experts uit de sector, evenals gesponsorde content van makelaarskantoren en adverteerders uit de sectoren ‘Home’, ‘Garden’, ‘DIY’ en ‘Energie’.

Vastgoed in het luxe magazine Paris Match

Waarom zou u als makelaar eens niet adverteren in het glamoureuze en luxueuze Paris Match? Met ons luxe weekblad en bijhorende website bereikt u een upscale-publiek uit de hoogste sociale groepen.

Vergeet ook In-Mail niet. Ons nieuw product waarmee u in een newsletter tot 2000 personen kan bereiken!

Ons Immo-team helpt u graag verder. Voor meer informatie, contacteer Véronique Le Clercq en Daphné Mertens, ons IPM Immo dream team! Of indien interesse om te adverteren in Paris Match, contacteer dan Jean-Pierre en Nadine.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...