IPM: The place to be voor de vastgoedsector

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen. Prestigieus vastgoed met Essentielle Het luxe immo magazine, Essentielle Immo,…
15 juni 2023

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen.

Prestigieus vastgoed met Essentielle

Het luxe immo magazine, Essentielle Immo, verschijnt 9 keer per jaar, elke 1ste zaterdag van de maand bij La Libre Belgique. Adverteerders bereiken een publiek van 480. 000 lezers (total brand, CIM 2021-2022).

Het magazine verhoogt dus duidelijk de zichtbaarheid van vastgoedmakelaars!

Essentielle Immo onderscheidt zich door de verfijnde en functionele lay-out met als doel het unieke karakter van de panden te benadrukken.

Elke donderdag, La Libre Immo

De vastgoedbijlage van La Libre verschijnt elke donderdag. Artikelen, vastgoedpanden en dossiers maken deze immo bijlage tot dé referentie voor alle immo nieuws.      

Door de wekelijkse verdeling biedt deze bijlage aan een kwalitatieve doelgroep een waaier van de nieuwste panden op de markt.

Vastgoed per regio in « Habitat » van l’Avenir

Wil uw kantoor zich richten op een bepaald geografisch gebied? Geen probleem! L’Avenir biedt de gewenste diversificatie met de Habitat-katern die elke zaterdag verschijnt in de regionale pagina’s van uw dagblad.

Met een dergelijke targeting krijgt u gegarandeerd nieuwe opdrachten binnen!  Uit onderzoek blijkt ook dat één op twee lezers van L’Avenir het komende jaar gaat bouwen, renoveren of verhuizen. Er is ook een digitale versie van ‘Habitat’ beschikbaar op lavenir.net, met artikelen van onze redactie en experts uit de sector, evenals gesponsorde content van makelaarskantoren en adverteerders uit de sectoren ‘Home’, ‘Garden’, ‘DIY’ en ‘Energie’.

Vastgoed in het luxe magazine Paris Match

Waarom zou u als makelaar eens niet adverteren in het glamoureuze en luxueuze Paris Match? Met ons luxe weekblad en bijhorende website bereikt u een upscale-publiek uit de hoogste sociale groepen.

Vergeet ook In-Mail niet. Ons nieuw product waarmee u in een newsletter tot 2000 personen kan bereiken!

Ons Immo-team helpt u graag verder. Voor meer informatie, contacteer Véronique Le Clercq en Daphné Mertens, ons IPM Immo dream team! Of indien interesse om te adverteren in Paris Match, contacteer dan Jean-Pierre en Nadine.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...