Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting.
Onze optimalisatie tools
“Het optimaliseren van het media-aanbod binnen een enorm scala aan advertentieoplossingen is onze dada. Om adverteerders in staat te stellen hun marketingstrategie uit te breiden, vooral dankzij programmatic advertising, hebben we nieuwe tools geïmplementeerd om uw campagnes een boost te geven: realtime optimalisatie van campagnes, analyse van prestaties en creativiteit, gebruik van advertentieformaten met een betere CTR, zelfs ‘sticky’ formaten op bepaalde pagina’s of secties van onze sites of zelfs de toevoeging van een Floor Ad”, verklaart Grégory, Yield Manager bij IPM
Een lonende strategie, aangezien de uitstekende resultaten recht evenredig zijn met de evolutie van de geïmplementeerde oplossingen: 40% meer deals in 2023 dan in 2022!
Concurrerende tarieven
Bovendien zijn er meer concurrerende tarieven om gelijke tred te houden met de markt. Al deze belangrijke elementen maken het mogelijk om de prijs te sturen en de contractuele verhouding, trafficking en reporting te automatiseren.
Wenst u meer informatie over onze programmatic marketing oplossingen, aarzel dan niet onze rate card te raadplegen of neem contact op met Grégory !