Programmatische deals bij IPM!

Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting.           Onze optimalisatie tools “Het optimaliseren van het media-aanbod binnen een enorm scala aan advertentieoplossingen is onze dada. Om adverteerders in staat te…
11 mei 2023

Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting.          

Onze optimalisatie tools

Het optimaliseren van het media-aanbod binnen een enorm scala aan advertentieoplossingen is onze dada. Om adverteerders in staat te stellen hun marketingstrategie uit te breiden, vooral dankzij programmatic advertising, hebben we nieuwe tools geïmplementeerd om uw campagnes een boost te geven: realtime optimalisatie van campagnes, analyse van prestaties en creativiteit, gebruik van advertentieformaten met een betere CTR, zelfs ‘sticky’ formaten op bepaalde pagina’s of secties van onze sites of zelfs de toevoeging van een Floor Ad”, verklaart Grégory, Yield Manager bij IPM 

Een lonende strategie, aangezien de uitstekende resultaten recht evenredig zijn met de evolutie van de geïmplementeerde oplossingen: 40% meer deals in 2023 dan in 2022!

Concurrerende tarieven

Bovendien zijn er meer concurrerende tarieven om gelijke tred te houden met de markt. Al deze belangrijke elementen maken het mogelijk om de prijs te sturen en de contractuele verhouding, trafficking en reporting te automatiseren.

Wenst u meer informatie over onze programmatic marketing oplossingen, aarzel dan niet onze rate card te raadplegen of neem contact op met Grégory !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...