Nieuwe website voor Paris Match.be

Door het DNA van de historische titel Paris Match, is dit nieuwsmagazine een bijzonder merk in de IPM-portefeuille. De site Paris Match.be krijgt eind april een make-over om nog beter aan te sluiten op de behoeften van de markt en…
4 april 2023

Door het DNA van de historische titel Paris Match, is dit nieuwsmagazine een bijzonder merk in de IPM-portefeuille. De site Paris Match.be krijgt eind april een make-over om nog beter aan te sluiten op de behoeften van de markt en de lezers.

« De website is ingrijpend aangepast en gebruiksvriendelijker met een nieuwe lay-out om beter aan te sluiten bij de ontwikkelingen van de mediaconsumptie, maar onze filosofie verandert niet, net als de inhoud» zegt Laurent Depré, hoofdredacteur van Paris Match.be

Artikels + video’s … een geslaagde combinatie

« De nieuwigheden zijn een groter aanbod van artikels op de homepage, meer video’s en een meer prominente aanwezigheid van onze videoproducties en fotoreportages ». Redenen te over voor een adverteerder om gebruik te maken van de premium en native content van parismatch.be.

De voordelen van een merk dat het verschil maakt

De vernieuwde site zal de aantrekkingskracht van Paris Match.be nog vergroten: « Onze onderwerpen over cultuur, reportages, psychologie, lifestyle, food, enz. bestrijken een voldoende breed scala aan thema’s om te voldoen aan de verwachtingen en wensen van een groot lezerspubliek », stelt Laurent. « Onze lezers nemen hun tijd en consumeren informatie op een andere manier, in tegenstelling tot ‘open-tap news’ ».

Een aanpak die werkt, gezien de cijfers van de site: 355.264 UV/maand voor 1.358.463 PV/maand. « En dit naast het feit dat we 55% van de vrouwen bereiken en dat 70% van het publiek tussen 25 en 55 jaar oud is ». Een ideale doelgroep dus qua segmentatie en consumptiegewoonten.  

De nieuwe site zal de kracht van de al zeer succesvolle IPM-oplossingen versterken, vooral met de 512.000 impressies per maand van ons lifestyle/luxe/fashion segment en onze 50 miljoen videostreams per maand.

Paris Match heeft ook een grote community op sociale media met zo’n 65.000 volgers op Facebook!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...