TBOO and more breidt het aanbod uit met « NextFIN »

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen! Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te…
7 maart 2023

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen!

Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te adverteren in De Standaard en La Libre, zowel in print als digitaal.

De tarieven omvatten volgende financiële communicaties:

  • Kapitaalsverhoging
  • Beursintroductie
  • Bijeenroeping van een algemene vergadering
  • Financiële adviezen
  • Bedrijfsresultaten

« Het gezamenlijk aanbod van La Libre en De Standaard was vanzelfsprekend », zegt Caroline Bossaert, Head of Direct Market. « In hun respectievelijke demografische doelgroepen pool zijn beide titels toonaangevend voor een economisch geïnteresseerd publiek ». 

Daarnaast zijn onze bijlage La Libre Eco en zijn digitale rubriek een must voor elke lezer die geïnteresseerd is in business nieuws.

En inderdaad, de laatste CIM-cijfers bewijzen het. Elke editie van De Standaard bereikt bijna 650.000 personen, waarvan 60% een universitair diploma heeft! La Libre onderscheidt zich op zijn beurt door een aanzienlijke reach en uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2.

Maak hieronder ook kennis met ons digitaal aanbod:

Tboo and more biedt een digitale versie die de sites van La Libre en De Standaard combineert.

Een groeiend aanbod van nationale oplossingen 

Het NextFIN product is een aanvulling op ons al uitgebreide TBOO and more aanbod. Denk ook aan onze voordelige video en display packs!

« Met dit nieuwe product zetten we ons succesvol partnership met Ads&Data verder”, verklaart Sophie Vanderwinkel, General Manager bij IPM Advertising. “Het succes van het TBOO-aanbod op het Autosalon in januari of dat van onze video en display packs bevestigen de aantrekkingskracht van de markt voor een nationaal premium aanbod ».

Wenst u ook te genieten van dit aanbod? Contacteer Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...