TBOO and more breidt het aanbod uit met « NextFIN »

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen! Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te…
7 maart 2023

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen!

Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te adverteren in De Standaard en La Libre, zowel in print als digitaal.

De tarieven omvatten volgende financiële communicaties:

  • Kapitaalsverhoging
  • Beursintroductie
  • Bijeenroeping van een algemene vergadering
  • Financiële adviezen
  • Bedrijfsresultaten

« Het gezamenlijk aanbod van La Libre en De Standaard was vanzelfsprekend », zegt Caroline Bossaert, Head of Direct Market. « In hun respectievelijke demografische doelgroepen pool zijn beide titels toonaangevend voor een economisch geïnteresseerd publiek ». 

Daarnaast zijn onze bijlage La Libre Eco en zijn digitale rubriek een must voor elke lezer die geïnteresseerd is in business nieuws.

En inderdaad, de laatste CIM-cijfers bewijzen het. Elke editie van De Standaard bereikt bijna 650.000 personen, waarvan 60% een universitair diploma heeft! La Libre onderscheidt zich op zijn beurt door een aanzienlijke reach en uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2.

Maak hieronder ook kennis met ons digitaal aanbod:

Tboo and more biedt een digitale versie die de sites van La Libre en De Standaard combineert.

Een groeiend aanbod van nationale oplossingen 

Het NextFIN product is een aanvulling op ons al uitgebreide TBOO and more aanbod. Denk ook aan onze voordelige video en display packs!

« Met dit nieuwe product zetten we ons succesvol partnership met Ads&Data verder”, verklaart Sophie Vanderwinkel, General Manager bij IPM Advertising. “Het succes van het TBOO-aanbod op het Autosalon in januari of dat van onze video en display packs bevestigen de aantrekkingskracht van de markt voor een nationaal premium aanbod ».

Wenst u ook te genieten van dit aanbod? Contacteer Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...