De Taylor-made oplossingen van LN24

LN24 heeft een nieuwe programmering met vernieuwde concepten klaar. Wenst u uw boodschap meer visibiliteit te geven profiteer dan van onze taylor-made oplossingen, uniek in Franstalig België. Unieke taylor-made oplossingen Onze oplossingen zijn gebaseerd op deze drie pijlers: content, visibiliteit…
9 februari 2023

LN24 heeft een nieuwe programmering met vernieuwde concepten klaar. Wenst u uw boodschap meer visibiliteit te geven profiteer dan van onze taylor-made oplossingen, uniek in Franstalig België.

Unieke taylor-made oplossingen

Onze oplossingen zijn gebaseerd op deze drie pijlers: content, visibiliteit en digitaal

LN24 geeft u de mogelijkheid om centraal te staan in onze audiovisuele inhoud! Uw boodschap wordt uitgezonden in verschillende formaten (dossier, reportage, expert, enz.), geïntegreerd in het programma zelf. Dit geeft u een ontzettend mooie exposure bij onze 387.500 unieke kijkers per week!

Maar ook digitaal komt aan bod! Uw inhoud zal in replay worden aangeboden op onze website (200.000 unieke bezoekers per maand), in onze newsletter (20.000 contacten) en op onze sociale media.

Onze packages voor maximale visibiliteit   

Onze taylor-made oplossingen gelden voor volgende 4 belangrijke programma’s: On saura tout, Success stories, Les acteurs de l’éco en Parlons Cash.

Met onze totaalpakketten zal uw merk herhaaldelijk in meerdere programma’s verschijnen. Voor het programma “On saura tout”, gepresenteerd door Charlotte Baut, omvat dit pakket bijvoorbeeld 5 content elementen gedurende een hele week!

U bent zeker van een zeer grote zichtbaarheid die wordt geaccentueerd door een kwalitatieve en gesegmenteerde redactionele context. Elke week staat het programma immers in het teken van een bepaald thema (Batibouw, geldzaken, Luxemburg, enz.). Bekijk hieronder de kalender met aankomende thema’s.

De andere twee offertes hebben dezelfde impact maar over een kortere periode (één dag) of richten zich op een specifiek formaat (à la carte).

In de komende weken zullen nieuwe programma’s van start gaan die weer mogelijkheden bieden om uw zichtbaarheid te verhogen.

    • La minute, een kort, bondig en dynamisch formaat, zal adverteerders op het gebied van onder andere cultuur, financiën en economie de mogelijkheid bieden om te communiceren over hun meest recente nieuwstopics.
    • Verder is er ook nog het wekelijks programma Demain, waarin de toekomstige uitdagingen voor de Belgische samenleving centraal staan.

Kijk ook eens naar de andere doeltreffende mogelijkheden van de IPM-Group

Profiteer ook van de sterkte van de IPM-Group door uw tv-campagne aan te vullen met onze print, video, display en digitale oplossingen, door middel van onze bijlagen of onze specifieke dossiers (duurzaamheid, mobiliteit, de onderneming van morgen, vastgoed, enz.).

La Libre is het meest kwalitatieve dagblad in de Belgische Franstalige pers en kenmerkt zich door een uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2. Bovendien is La Libre Eco de meest bezochte website door hogere kaderleden in Franstalig België.  

Wenst u meer informatie over onze programma’s en taylor-made reclameoplossingen, neem dan contact op met Fabienne Tramasure op +32/472/41.36.46  

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...