1+1: het wordt een hete zomer bij IPM!

De vooruitzichten van een zomer waarin we eindelijk verlost zullen zijn van de gezondheidsbeperkingen, blazen een enorme wind van optimisme door de Belgische samenleving. Stilaan lijkt de coronanachtmerrie eindelijk achter de rug en kan het grote publiek weer uitkijken naar…
18 mei 2021

De vooruitzichten van een zomer waarin we eindelijk verlost zullen zijn van de gezondheidsbeperkingen, blazen een enorme wind van optimisme door de Belgische samenleving. Stilaan lijkt de coronanachtmerrie eindelijk achter de rug en kan het grote publiek weer uitkijken naar een gezellig terrasje, op restaurant gaan met vrienden, een tentoonstelling of film meepikken of een dagje shoppen!

Voor merken is de uitdaging nu om de Belgen weer uit hun kot te krijgen en ze fysiek naar hun zaak te lokken! Daarvoor moet je trefzeker en doeltreffend communiceren. “Dit is hét moment om nieuwe wandelroutes, toeristisch aanbod, gastronomische suggesties en ideeën voor proeverijen of ontspanning volop in de kijker te zetten”, zegt Sibylle de Meeûs, Head of Sales Agencies Market bij IPM Advertising.

Om adverteerders te ondersteunen bij hun inspanningen naar de consument toe, pakt IPM Advertising uit met een ‘1+1’-zomeractie in het teken van de relance. Praktisch krijgt elke adverteerder een tweede pagina aangeboden voor elke bestelde pagina tussen 1 juli en 31 augustus in een van de dagbladen van de groep.

“Het gaat dus om La Libre Belgique, La Dernière Heure en L’Avenir, met de mogelijkheid om te combineren tussen de drie titels, afhankelijk van de eisen en doelgroepen van de adverteerder”, verduidelijkt Sibylle de Meeûs.

Neem gerust contact met ons op om samen de optimale advertentiestrategie te bestuderen om uw klanten een zetje te geven om bij u langs te komen. IPM Group zet een brede waaier van technieken en dragers in om uw boodschap op een juiste en trefzekere manier te verspreiden en uw specifieke doelgroep direct te bereiken.

Wilt u profiteren van onze ‘1+1’-zomeractie?  Aarzel niet en contacteer ons via [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...