Onze ‘ontspannings’-tijdschriften verenigd in een nieuwe aanbieding

Vrije tijd, ontspanning, tuinieren, koken, toerisme, … Onze weekendtijdschriften zijn niet alleen gevuld en onderhoudend maar bovendien nuttig door een weekoverzicht met alle tv-programma’s te bieden. Kortom, het zijn langverwachte pagina’s die 7 dagen lang gelezen en herlezen worden door…
8 maart 2021

Vrije tijd, ontspanning, tuinieren, koken, toerisme, … Onze weekendtijdschriften zijn niet alleen gevuld en onderhoudend maar bovendien nuttig door een weekoverzicht met alle tv-programma’s te bieden. Kortom, het zijn langverwachte pagina’s die 7 dagen lang gelezen en herlezen worden door alle gezinsleden.

Daarom heeft IPM een nieuwe aanbieding bedacht: DH Mag, Quid, Deuzio en Télé Pocket bieden dalende prijzen vanaf 10 uitgaven per jaar.

Deze aanbieding is geldig voor één tijdschrift of een combinatie van tijdschriften naar keuze.

  • DH Mag zet het laatste nieuws op een rijtje maar biedt ook andere rubrieken: koningshuis, toerisme, gastronomie, consumptie, gezondheid, spelletjes, autotests, enz. Op cultureel gebied interesseert DH Mag zich voor film, muziek, literatuur, stripverhalen en uiteraard televisie.
  • Quid is iedere zaterdag te vinden als bijlage bij La Libre Belgique en behandelt alle onderwerpen qua lifestyle en samenleving met 24 pagina’s gewijd aan de kunst van het leven en maatschappelijke onderwerpen en 24 pagina’s media.
  • Deuzio zit ieder weekend bij de krant L’Avenir. Dit is een echt tijdschrift dat reizen, culinaire genoegens, recepten, tuinideeën of originele voorstellen om lichaam en geest te verkwikken, en niet te vergeten een weekoverzicht van alle tv-programma’s, combineert.
  • Télé Pocket: het kleine populaire broertje van Moustique komt op donderdag uit. Dit is een van de meest nuttige tv-gidsen, in handzaam formaat, met de programmering van vijftig kanalen. Télé Pocket biedt de beste filmrecensies, nieuws over sterren, spelletjes en recepten.

Benieuwd naar onze nieuwe aanbieding? Neem contact op met Océane Bassani

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...