Drie nieuwe rubrieken in Gourmandiz

Het magazine Gourmandiz lanceert drie nieuwe rubrieken: Kinderen/Tieners met ideeën om lekker en toch gezond te koken, Gezond leven met alle informatie over voedingsstoffen die ons lichaam deugd doen, en Ecologisch/Duurzaam om de wereld waarin we leven te beschermen en…
30 augustus 2021

Het magazine Gourmandiz lanceert drie nieuwe rubrieken: Kinderen/Tieners met ideeën om lekker en toch gezond te koken, Gezond leven met alle informatie over voedingsstoffen die ons lichaam deugd doen, en Ecologisch/Duurzaam om de wereld waarin we leven te beschermen en respecteren.

Het volgende nummer rolt op woensdag 22 september van de persen. Op het menu? Braambessen en andere heerlijke donkere bessen staan in de kijker: plukken in het bos, bereiding van klassieke en kruidige confituren, desserts en aparte sauzen. En vijgen en pruimen, speciaal voor de fijnproevers onder ons. Op het groentefront aandacht voor venkel en boontjes.

Ook gerookte vis krijgt een mooie plaats toebedeeld in dit nummer: makreel, forel, zalm… Gourmandiz vertelt u alles over deze voedingsstoffen die rijk zijn aan omega3, met ideeën voor originele recepten. In dit septembernummer vindt u ook de beste glutenvrije recepten et meer informatie over spirulina, microalgen met heel wat kwaliteiten die meer en meer in de belangstelling komen.

Het magazine Gourmandiz is in 2020 gelanceerd. Het is een streling voor het oog, én onze smaakpapillen. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers dit gastronomische extraatje aan met 6 nummers per jaar. In 2021 staan er nog twee nummers op het programma:

  • 29 oktober 2021: aandacht voor streekproducten en authenticiteit, met pagina’s over de wijnoogst, paddenstoelen, Belgisch witloof en … pompoenen, want Halloween komt eraan.
  • 17 december 2021: duizend-en-een tips om onvergetelijke etentjes te organiseren en klaar te maken, hoe oesters openen zonder zich pijn te doen, recepten met kerstbieren uitwerken, een kalkoen vullen of wild klaarmaken …

Waarom zou u adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy. Het is een vaste waarde die lezers van alle leeftijden interesseert, van absolute beginners tot mensen met ervaring.
  • Gerichte communicatie in een magazine dat waarden als authenticiteit, gezonde voeding, traceerbaarheid, duurzaamheid en kwaliteit hoog in het vaandel voert.
  • Een magazine dat de bewuste consument informeert en gezelligheid creëert.

Wilt u uw merk verbinden aan Gourmandiz? Neem contact op met [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...