Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak. “Deze…
25 juni 2025

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak.

“Deze nieuwe structuur werpt duidelijk zijn vruchten af: onze reclamecampagnes doen het beter dan verwacht, ondanks de uitdagende omstandigheden”, zegt een tevreden Denis Pierrard, CEO van IPM.

Na de zomerbreak vanaf 4 juli is het uitkijken naar 25 augustus voor een frisse start met een mix van nieuwe ideeën en vertrouwde waarden. LN Radio kiest voor stabiliteit in de programmering, terwijl Fun Radio mogelijk zijn namiddagprogramma aanpast, in overleg met de Franse hoofdzetel. “Het is een echte dynamiek die we op gang brengen”, vervolgt Lloyd, die ook enthousiast is over de herlancering van de sportprogrammering op LN24, die perfect in lijn is met de doelstellingen van de zender.

Het mocht gevierd worden! In mei werd de 35e verjaardag van Fun Radio in België gevierd met de opening van de nieuwe studio’s. Het is een geweldige mijlpaal voor de zender, die nu volledig geïntegreerd is in de groep.

Het hoogtepunt? De denderende Fun Radio Electro Live-party op 18 juni in Acte 3!

Nog een belangrijk zomerevenement: de BBQ Party’s, waarbij elke zaterdag een dj in de tuin van de luisteraars draait. Daarnaast trekt FUN Radio débarque dans ton camp langs bij jongeren (scouts, jeugdbewegingen, enz.), voor een halve dag vol animatie met als extraatje een cheque van 500 euro, aangeboden door een partner.

Tot slot lanceerde LN Radio de campagne Les meilleurs fredonneurs écoutent LN Radio: we geven de eerste regels van een hit, de luisteraars zingen de rest!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...

Digital News : what’s up ?

Digital News : what’s up ?

Digitale formaten en oplossingen evolueren in een razendsnel tempo binnen onze groep. Een eerste belangrijk punt: onze apps bieden adverteerders twee nieuwe, krachtige en immersieve advertentieformaten. “De App Open Ad is een opvallende advertentie die onmiddellijk...