Opnieuw evenementen bij IPM Advertising

Met de versoepeling van de telewerkmaatregelen, keren onze werknemers terug naar kantoor! Het was de gelegenheid voor iedereen om samen te komen tijdens een afterwork party, georganiseerd door ons geweldige feestcomité. Wij hebben ook de eerste editie van ons Advertising…
5 april 2022

Met de versoepeling van de telewerkmaatregelen, keren onze werknemers terug naar kantoor! Het was de gelegenheid voor iedereen om samen te komen tijdens een afterwork party, georganiseerd door ons geweldige feestcomité. Wij hebben ook de eerste editie van ons Advertising Forum: een bijeenkomst waarop elke afdeling kan communiceren over lopende projecten en aankomend nieuws. Dit is een geweldige manier om de vaart erin te houden voor de komende maanden van 2022.

We laten u achter met een paar foto’s van deze twee evenementen. En we kijken uit naar de volgende!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...