De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie doorheen de jaren.
Met diepgaande politieke en economische verslaggeving bij La Libre, uitgebreid sportnieuws bij La DH en sterke lokale en regionale content bij L’Avenir, zijn deze drie crossmediale titels absolute referenties in hun domein. Bovendien blijven ze een groeiend en geëngageerd lezerspubliek aantrekken, zoals opnieuw bevestigd door de CIM-cijfers.

We willen adverteerders de kans bieden om deze interessante doelgroepen te bereiken via 3 nieuwe packs :
- Large-Dailies pack : uw publicatie in L’Avenir en La Dernière Heure bereikt 645.342 LLP tegen het scherpste CPM-tarief op de markt! Tarief voor art. 1000 = € 34.200 excl. btw
XL-Dailies pack : een inlassing in onze 3 dagbladen bereikt maar liefst 818.500 LLP aan een uitzonderlijk combinatietarief voor art. 1000 van €50.000 excl. btw.
De digitale versie van dit maxi pack op onze 3 nieuwssites, met 1.150.000 brand safe impressions over een periode van 7 dagen, kost €10.150.