De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie…
18 februari 2025

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L’Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende relevantie doorheen de jaren.

Met diepgaande politieke en economische verslaggeving bij La Libre, uitgebreid sportnieuws bij La DH en sterke lokale en regionale content bij L’Avenir, zijn deze drie crossmediale titels absolute referenties in hun domein. Bovendien blijven ze een groeiend en geëngageerd lezerspubliek aantrekken, zoals opnieuw bevestigd door de CIM-cijfers.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est dailies.png.

We willen adverteerders de kans bieden om deze interessante doelgroepen te bereiken via 3 nieuwe packs :

  • Large-Dailies pack : uw publicatie in L’Avenir en La Dernière Heure bereikt 645.342 LLP tegen het scherpste CPM-tarief op de markt! Tarief voor art. 1000 = € 34.200 excl. btw
    • XL-Dailies pack : een inlassing in onze 3 dagbladen bereikt maar liefst 818.500 LLP aan een uitzonderlijk combinatietarief voor art. 1000 van €50.000 excl. btw.

    • De digitale versie van dit maxi pack op onze 3 nieuwssites, met 1.150.000 brand safe impressions over een periode van 7 dagen, kost €10.150.

    IPM-Fout404

    IPM Reclame redactie

    Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

    Onze andere artikelen

    PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

    PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

    Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

    De IMMO-nieuwigheden voor 2025

    De IMMO-nieuwigheden voor 2025

    Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

    Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

    Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

    Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...