Reclameruimtes

Ongeacht het doelpubliek dat u wilt bereiken, biedt IPM u een geschikte oplossing dankzij de verscheidenheid aan media. Door te communiceren binnen onze verschillende dragers - print, web en radio - bent u zeker dat u gezien en gelezen wordt. Uw bericht wordt een voltreffer!

Reclameruimtes binnen de media van IPM

Of het nu in een dagblad verschijnt bij La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports of L’Avenir, in een tijdschrift bij Paris Match, Moustique, Télé Pocket, Le Courrier International, de tijdschriften van Logic-Immo.be (drie Franstalige en twee Nederlandstalige uitgaven) of online bij dh.be, lalibre.be, l’avenir.net, parismatch.be, Gourmandiz.be, Logic-Immo.be of La Libre Afrique, bij IPM is er altijd een media die geknipt is voor uw belangrijkste doelgroep… En als u echte alle consumenten wilt bereiken, dan dient u te weten dat meer dan één Brusselaar en één Waal op twee elke dag de media van onze persgroep raadpleegt.

Presentatie van onze gedrukte media:

  • La Libre Belgique, de quality paper van de Belgische Franstalige pers gericht op politiek, economie en cultuur.
  • DH/Les sports, het dagblad voor het grote publiek dat maatschappelijke onderwerpen, consumentenfeiten en sport behandelt.
  • L’Avenir, het regionale dagblad dat plaatselijke info op een kwaliteitsvolle wijze brengt.
  • Paris Match, het internationale merk dat doet dromen dankzij fantastische reportages, foto’s en de kwaliteit van de rubrieken.
  • Moustique, het weekblad dat de vinger op de zere plek legt via grootschalige maatschappelijke enquêtes, en tegelijk een referentie vormt op het vlak van cultuur.
  • Le Courrier International, het weekblad met alle informatie uit de wereld volgens welbepaalde thema’s die deel uitmaken van de internationale actualiteit.
  • Télé Pocket, het goedkoopste en meest volledige tijdschrift met televisieprogramma’s.
  • Logic-Immo.be, het immobiliëntijdschrift van IPM dat op selectieve wijze wordt verdeeld, bestemd voor wie op zoek is naar een nieuw vastgoed.
Reclameruimte-Print-Media

De kracht van onze digitale media:

Lalibre.be : als website van het dagblad La Libre Belgique, brengt Lalibre.be informatie online tot leven in de vorm van informatieflashes. Lalibre.be is de kracht en de kwaliteit van informatie op papier in een digitale versie, altijd en overal!

DH.be :Topwebsite die als referentie geldt op gebied van sportactualiteiten, varia, klasseringen, gevarieerde, regionale, nationale en internationale informatie, DH.be is de papieren versie die elk uur wordt verrijkt, 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 geactualiseerd. Een specifieke redactie, ten dienste van een uniek lezerspubliek, om elke dag meer internetbezoekers in de ban te brengen en hen aan te sporen tot het lezen van de volledige actualiteit, rechtstreeks en dicht bij hen.

Logic-Immo.be : Logic-Immo.be is een website die 100% gewijd is aan De Belgische immobiliënmarkt. Het is een natuurlijke partnerwebsite voor vastgoedagentschappen. U vindt er immoadvertenties van huizen, appartementen, gronden, kantoren, winkels, parkings, zowel te koop als te huur. Omdat vastgoed de kern van deze website uitmaakt, vindt u er zonder enige moeite uw ideale vastgoed, of dat nu een originele penthouse, een huis in de stad of op het platteland is, ofwel een stuk grond om er uw meest gewaagde immobiliënprojecten op te realiseren.

Parismatch.be : de website van het meest hippe nieuwstijdschrift! Trouw aan de historische DNA van de titel, behandelt de website van Paris Match Belgique onderwerpen uit de actualiteit en de maatschappij op originele wijze, met de nodige afstandelijkheid en intelligentie. Het verzekert een supersnelle opvolging van informatie, uitgebreide reportages, gespreide informatie en aangename momenten met cultuur, mode en schoonheid.

Reclameruimte-Digitale-Media

Contact met ons opnemen

Ons team is er om u te begeleiden.