De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de…
18 februari 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder!

Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de kijker met de rubriek

rubriek “une des plus belles demeures de Bruxelles (één van de mooiste woningen van Brussel)”.  Op 1 maart wordt bijvoorbeeld het appartement Léon Lambert in het ING-gebouw voorgesteld. “Dit zijn uitzonderlijke panden die normaal niet toegankelijk zijn voor het grote publiek. Wij geven jullie de primeur!“, aldus Véronique Le Clercq, Sales Manager IPM IMMO.

Ook IMMO Evasion blijft een vaste waarde in elke editie tot juni 2025. Hierin worden exclusieve koop- en huurpanden in binnen- en buitenland voorgesteld, evenals vakantieverblijven, hotels, spa’s en tweede verblijven.

In de volgende uitgave wordt een rondetafelgesprek gewijd aan de bouwsector, terwijl de “Lifestyle”-pagina’s dieper ingaan op de voordelen van beton en cement.

Een ander vastgoedhoogtepunt in La Libre IMMO deze maand is de MIPIM-conferentie in Cannes, de grootste internationale vastgoedbeurs. Dit evenement brengt 90 landen en duizenden deelnemers samen, waarvan meer dan een derde investeerders zijn. We voorzien zowel een pre-MIPIM dossier als een uitgebreid verslag na afloop van het event.

Tot slot wijdt Paris Match elke week zijn cover 3 exclusief aan vastgoed, een uitgelezen kans voor extra zichtbaarheid.

Wil je ook online opvallen? Ontdek onze geogerichte IMMO-aanbiedingen vanaf 500€ excl. btw op www.lalibre.be/economie/immo/

Voor meer info over onze vastgoedproducten, contacteer Véronique Le Clercq of Daphné Mertens

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...